Jag hade börjat med det.
Är han borta hade jag inte hört av mig på annat vis, känns lite stalkigt om den nu är han som tagit bort dig.
Ja det gör ju det. Men om det inte var han så framstår ju jag som jättekonstig
![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade börjat med det.
Är han borta hade jag inte hört av mig på annat vis, känns lite stalkigt om den nu är han som tagit bort dig.
Ja det gör ju det. Men om det inte var han så framstår ju jag som jättekonstigjaja...jag börjar med ominstallation.
Ja det gör ju det. Men om det inte var han så framstår ju jag som jättekonstigjaja...jag börjar med ominstallation.
Nej jag vet. Men är så sjukt konstigt om han bara tog bort mig, han verkade liksom helt normal och var den som var mest på att få till en dejtDet krävs ju några klick för att ta bort någon så verkar lite märkligt att du hade råkat göra det![]()
Nej jag vet. Men är så sjukt konstigt om han bara tog bort mig, han verkade liksom helt normal och var den som var mest på att få till en dejt![]()
Det där har hänt mig en gång också, vederbörande dök ganska snabbt upp igen i flödet så vi matchade bara ihop oss en gång till. Ingen av oss hade alltså tagit bort matchningen.
Folk är märkliga
Men han borde dyka upp igen i flödet.
Hade du gett honom uppgifter för att kunna googla dig eller så? Har hänt mig några ggr att jag skrivit med nån, och så får han mitt namn eller fb, kollar upp mig och avmatchar utan att säga nåt. Omöjligt veta varför, men nåt han inte gillar i flödet / bland bilderna troligen. Lika bra det inte blev nån dejt, brukar jag tänka, även om det kan kännas snopet.Nej jag vet. Men är så sjukt konstigt om han bara tog bort mig, han verkade liksom helt normal och var den som var mest på att få till en dejt![]()
Hade du gett honom uppgifter för att kunna googla dig eller så? Har hänt mig några ggr att jag skrivit med nån, och så får han mitt namn eller fb, kollar upp mig och avmatchar utan att säga nåt. Omöjligt veta varför, men nåt han inte gillar i flödet / bland bilderna troligen. Lika bra det inte blev nån dejt, brukar jag tänka, även om det kan kännas snopet.
Underbart!!!!Jag har gäst boende på gården som är här för att para sin tik. Samtidigt så går jag omkring med ett totalfånigt nykärsleende och tappar fullständigt tråden så fort jag får ett sms. Jag måste framstå som värsta idioten
Och ja, the thing blir fanemig bättre och bättre för varje dag.
Det kan eventuellt möjligen gå att lösa med träff om ett år, typ. Som det är nu hade han lika gärna kunnat vara på Mars.Underbart!!!!Jag kan nästan sympatikänna känslan
Men jag har hängt med lite dåligt - finns det någon möjlighet att rent fysiskt träffa den här personen? Alltså att det "bara" handlar om tid, pengar och transportmedel?
När jag läste det du skrev först så föreställde jag mig någon långt in i en diktatur, och varför inte i fängsligt förvarnågot överdrivet kanske men det lät så fullkomligt omöjligt, så...
![]()
Nu hämtar han mig strax, ni kan ju sända mig några lycka till-tankar under kvällen![]()
.
Hackat konto ...Jag har gäst boende på gården som är här för att para sin tik. Samtidigt så går jag omkring med ett totalfånigt nykärsleende och tappar fullständigt tråden så fort jag får ett sms. Jag måste framstå som värsta idioten
Och ja, the thing blir fanemig bättre och bättre för varje dag.
Det kan eventuellt möjligen gå att lösa med träff om ett år, typ. Som det är nu hade han lika gärna kunnat vara på Mars.
Vi har sagt att vi njuter av det vi kan så länge, och löser problemen när de kommer.
Gårdagskvällen var trevlig. Vi började med att gå uppför det där berget, mysigt förutom den satans knotten.
Sen var klockan inte särskilt mycket, så vi åkte hemåt, ställde bilen och tog en promenad i ett område som ligger nära mig, men där jag ändå aldrig gått. Så kul att se!
Vi babblar konstant och jag känner att jag verkligen kan slappna av och vara mig själv. Och han uppskattar mitt sällskap också tror jag. Vi har sagt att vi ska ses igen, denna gång för att paddla kajak och ev bada.
Men - jag vet inte om detta kommer leda till något mer än vänskap, fast det behöver jag ju inte veta än heller. Grejen är den att han har två (fick jag reda på igår, trodde han hade ett) barn och att det är en del trassel med mammorna... plus att åldersgrejen känns lite knepig faktiskt.
Det låter som en ex. Fast där tog det 2 år att berätta om barn och mammor.