Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snälla räcker ej.
I know. Jag önskar dock att det vore så lätt :p

Jag har ju träffat hur många som helst vid det här laget. Kap är det ont om 😅

Det finns gott om snygga mainstream killar men jag vill ju ha något annat. Katten bland hermelinerna.
Det skulle behövas ett Tinder för icke-mainstream, typ :D Och jo, jag fattar att det blir jätteluddigt och säkert inte möjligt osv...

Det är förresten en man som försöker få med mig på något dejtingliknande nu. Verkar det som. Jag försöker hitta andra sätt att tolka det på men lyckas inte :p Han verkar vara schysst och den enda gång jag sett honom så framstod han som glad. Han klättrar också (det var på klättercentret jag såg honom) och det var efter att jag kommenterat någon av hans bilder på instagram som han började skriva massor.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Jag har absolut inget emot att lära känna nya människor, men just när någon okänd tar kontakt för att dejta så känns det som om de redan har tankar kring hur allt borde vara och i så fall är det 99,9% säkert att jag inte alls passar in i vad de nu än föreställt sig. Så eh... Just nu svarar jag mest lite undvikande på allt :cautious:

Det är bara det att jag är inte bekväm med att figgurera med bild. På så vis var HP bättre, att man kunde ha privata bilder och lämna tillträde för vissa.
Likaså att man kunde bläddra igenom och blocka alla man kände innan man satte igång på allvar.

Om man är villig att betala så har tinder så man kan ställa in att ingen kan se ens profil som man inte själv redan swipat höger på

Varför har så få nån text på Tinder? Lite vill man ju faktiskt veta.
Och varför skriver så många på Engelska fast de helt klart är Svenskar? O_o

Idag kom en notis att jag hade ett meddelande från den försvunna matchningen. Öppnade Tinder men han finns fortfarande inte. Har provat att ominstallera men han finns ändå inte. Helkonstigt...

Det har hänt mig några gånger också, oftast när jag haft segt internet men ibland utan att jag kan fatta varför. Efter ett tag dyker matchningen och meddelandet upp igen men några gånger har det varit först flera dagar senare, så numera ger jag alltid en annan kontaktväg om man ska ses :)

Det har hänt mig några gånger också, oftast när jag haft segt internet men ibland utan att jag kan fatta varför. Efter ett tag dyker matchningen och meddelandet upp igen men några gånger har det varit först flera dagar senare, så numera ger jag alltid en annan kontaktväg om man ska ses :)

Ja det är ju smart, brukar också alltid göra det men hade inte gjort det med den här matchningen än. Det blev ett ganska kort messande innan vi bestämde att vi skulle luncha.

Vet du om den andre personen har haft kvar matchningen synlig hos sig?

Om man ens hittar någon värd att dra höger på 😒
bitter.nu
Ja, om jag ska vara ärlig är "mina" två i princip de enda två dudes som jag har tyckt var värda att dra höger på. Kanske nån mer som känts klockren. Men jag kollar inte så ofta efter nya och är reggad som osynlig mesta tiden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka