Blä. Den där killen på HP som lät som min manliga version har inte varit online sen jag skrev... logga in nu hallå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med @mutant. Dock skrev en svensk snubbe till mig idag på engelska, fast han är svensk. Märkligt. Min presentationstext är på svenska.
Ja, om jag ska vara ärlig är "mina" två i princip de enda två dudes som jag har tyckt var värda att dra höger på. Kanske nån mer som känts klockren. Men jag kollar inte så ofta efter nya och är reggad som osynlig mesta tiden.
Sen är det ju såklart olika vad man söker. Kk så är det bara välja och vraka.
Seriös, barnfri, särborelation med skäggig, tatuerad, rätt ålder, lagom knäpp som inte bor på andra sidan landet = större chans att vinna på Lotto utan att ens ha spelat.
Fast alltså... näe. Jag gav upp HP för min könsidentitet finns inte, mina intressen finns inte, mina sökkriterier finns inte...Hugger det här inlägget men jag fattar inte riktigt diskussionen. I princip alla människor är ju mainstream? Jag tänker att man har en lite speciell självbild om man tycker att man inte är det.![]()
Nä, jag håller med @Migo och då är jag monogam hetero. Tycker sällan att alternativ som en ska fylla i, kan ge en överskådlig bild om vem jag är el söker.Hugger det här inlägget men jag fattar inte riktigt diskussionen. I princip alla människor är ju mainstream? Jag tänker att man har en lite speciell självbild om man tycker att man inte är det.![]()
Fast alltså... näe. Jag gav upp HP för min könsidentitet finns inte, mina intressen finns inte, mina sökkriterier finns inte...
Vi kanske använder ordet lite olika? Jag uppfattar det iaf som om väääldigt många i grova drag är precis likadana. Om jag på tex tinder kollar på 50 profiler och snudd på alla dessa 50 har i princip samma klädstil och samma intressen (mer än klädstil och intressen går ju sällan att få reda på av en tinderprofil) så uppfattar jag dem som likadana och det krävs då något väldigt annorlunda för att fånga mitt intresse. Tittar jag sedan på vad det är för typer som finns på tinder här, och kollar på hur det ser ut när jag är ute på stan, hör hur folk i min närhet pratar osv... det är samma sak överallt.Hugger det här inlägget men jag fattar inte riktigt diskussionen. I princip alla människor är ju mainstream? Jag tänker att man har en lite speciell självbild om man tycker att man inte är det.![]()
Är han inte hundmänniska så är det verkligen stilpoäng på detHan får stilpoäng för att han såg att Skägget var en Dvärgschnauzer (och stavade rätt) på den bild jag hade med för han ser mest ut som ett utegångsfår på den bilden.
Och skulle en ge sig på att försöka, dimper det ner 99% mail från cismän som inte har läst profilen, är 18 år för gamla och/eller respektlösaJag orkar inte ens försöka med dejtingappar för att vad jag är och är intresserad av i stort sett aldrig finns representerat bland de val man faktiskt kan göra, såatteh... I feel you.
Det där snacket om att alla egentligen är ganska mainstream osar för mig lite av jantelag - "tro minsann inte att du är så speciell". Tråkig attityd, tycker jag.
Är han inte hundmänniska så är det verkligen stilpoäng på det![]()
Och skulle en ge sig på att försöka, dimper det ner 99% mail från cismän som inte har läst profilen, är 18 år för gamla och/eller respektlösa![]()
Det är ännu en anledning till att jag har slutat försöka - de få gånger jag gett mig på det tidigare så var det bara gränslösa cis-hetero-män som skrev, och inte sällan ville de omedelbart börja med sexprat. Att läsa profilen och faktiskt se efter vad jag sökte innan de slängde sig över tangentbordet, det fanns inte. Och då hade jag inte ens fattat att jag är asexuell, så skulle jag göra ett nytt försök nu och vara öppen om det vill jag inte ens tänka på alla "höhö, det kan jag nog bota serru" som skulle ramla in.
![]()
Vad svarar de personer du själv skriver till då?Det är ännu en anledning till att jag har slutat försöka - de få gånger jag gett mig på det tidigare så var det bara gränslösa cis-hetero-män som skrev, och inte sällan ville de omedelbart börja med sexprat. Att läsa profilen och faktiskt se efter vad jag sökte innan de slängde sig över tangentbordet, det fanns inte. Och då hade jag inte ens fattat att jag är asexuell, så skulle jag göra ett nytt försök nu och vara öppen om det vill jag inte ens tänka på alla "höhö, det kan jag nog bota serru" som skulle ramla in.
![]()
Det spelar väl ingen roll? Hon berättar ju vad de män som kontaktade henne skrev.Vad svarar de personer du själv skriver till då?
Ja men hur är det intressant? det är ingenting man själv kan påverka eller förändra och om man nu inte ska upprepa något om "hur svårt män har" (som inte ens görs) så är det väl minst lika tröttsamt att om och om peka ut vad rövhattar gör? Alla som är på en dejtingsajt har råka ut för det, alla vet om det, move on och försök lösa problemet.Det spelar väl ingen roll? Hon berättar ju vad de män som kontaktade henne skrev.
Hehe, du har väldigt udda resonemang iblandJa men hur är det intressant? det är ingenting man själv kan påverka eller förändra och om man nu inte ska upprepa något om "hur svårt män har" (som inte ens görs) så är det väl minst lika tröttsamt att om och om peka ut vad rövhattar gör? Alla som är på en dejtingsajt har råka ut för det, alla vet om det, move on och försök lösa problemet.