2 Ă„r!? Aaah! DĂ„lig stil!
I sammanhanget skulle jag sÀga att det var en bagatell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 Ă„r!? Aaah! DĂ„lig stil!
I sammanhanget skulle jag sÀga att det var en bagatell![]()
Hejjar pÄ! Det Àr du vÀrd. Folk flyttar ju frÄn andra sidan jorden frÄn andra hÄllet sÄ varför inte. Ni Àr knappast ensamma om den sitsen sÄ det ordnar sig nog.Jag har gÀst boende pÄ gÄrden som Àr hÀr för att para sin tik. Samtidigt sÄ gÄr jag omkring med ett totalfÄnigt nykÀrsleende och tappar fullstÀndigt trÄden sÄ fort jag fÄr ett sms. Jag mÄste framstÄ som vÀrsta idioten
Och ja, the thing blir fanemig bÀttre och bÀttre för varje dag.
Fick ett meddelande igÄr frÄn en kille som Àr vÀldigt lÄngt ifrÄn mig stilmÀssigt. Han Àr bisexuell och jobbar som stylist och frisör, ljusÄr frÄn de bröliga machomÀn jag gÀrna dras till
Men jag svarade och han han verkar superhÀrlig! Jag har ingen aning om jag skulle kunna bli attraherad av honom men jag vill lÀra kÀnna honom lite mer.
Flyger lÄgpris och knölar in allt i en bag, sÄ det kan bli svÄrt!LÀt ju fantastiskt!
Du kan inte alls ha med en egen vÀska dÀr en flaska ryms?
KÀnns mer som hackad hjÀrnaHackat konto ...![]()
Jag tÀnker att med mitt track record av att lessna pÄ partners efter ett par Är sÄ kanske det Àr en aning orÀttvist att importera nÄn. Time will tell.Hejjar pÄ! Det Àr du vÀrd. Folk flyttar ju frÄn andra sidan jorden frÄn andra hÄllet sÄ varför inte. Ni Àr knappast ensamma om den sitsen sÄ det ordnar sig nog.
Idag kom en notis att jag hade ett meddelande frĂ„n den försvunna matchningen. Ăppnade Tinder men han finns fortfarande inte. Har provat att ominstallera men han finns Ă€ndĂ„ inte. Helkonstigt...
I sÄ fall skulle jag leta upp honom pÄ annat sÀtt, stalkervarning eller inte, och berÀtta att din Tinder sÀger du har ett meddelande frÄn honom men att det inte gÄr att öppna. TrÄkigt om han verkligen vill trÀffas men tekniken strular till det.
HÄller helt med. @Sagohöst, se till att leta upp honom pÄ facebook eller nÄgot!I sÄ fall skulle jag leta upp honom pÄ annat sÀtt, stalkervarning eller inte, och berÀtta att din Tinder sÀger du har ett meddelande frÄn honom men att det inte gÄr att öppna. TrÄkigt om han verkligen vill trÀffas men tekniken strular till det.
GÄr det att logga in pÄ tinder via dator?Ja det lutar Ät det faktiskt. För nu kom det en till notis om meddelande som inte finns.
MenÄandrasidan sÄ har det vÀl av och till varit en anledning till att de hamnat i att fÄ anledning att bli ledsna. inte sÀkert att det blir lika med denna och Àr vÀl gissningsvis knappast nÄgot du hymlar med heller.Jag tÀnker att med mitt track record av att lessna pÄ partners efter ett par Är sÄ kanske det Àr en aning orÀttvist att importera nÄn. Time will tell.
MÀnnen ser iaf avsevÀrt bÀttre ut pÄ pÄ HP dÀr det bara var gubbar.
Tinder Àger! TvÄ av tvÄ som jag har trÀffat Àr kap!Fy fan. Nu har jag instalerat Tinder
Har sÀkert avinstallerat det inom en timme
Men jag ska kolla lite vad det Àr. MÀnnen ser iaf avsevÀrt bÀttre ut pÄ pÄ HP dÀr det bara var gubbar.
GÄr det att logga in pÄ tinder via dator?
NÀr min gjorde sÄ sÄ ominstallerade jag.. Flera gÄnger![]()
Tinder Àger! TvÄ av tvÄ som jag har trÀffat Àr kap!
Tinder Àger! TvÄ av tvÄ som jag har trÀffat Àr kap!