Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inget ansvar för vad han gör, sÄrar han sin flickvÀn Àr det HANS och ingen annans ansvar.J kontaktade mig idag. Tackade för att jag tog mig tid för snabbfikat och sa att han var vÀldigt glad att vi tog den. Han som jag hade haft vÀldigt kul. Han kommer i stort sett passera förbi hÀr pÄ Tisdag nÀr han Äker till sin sommarstuga och frÄgade om han fick titta förbi
Nu brottas jag med mitt inre. Jag tycker ju verkligen om att hÀnga med honom men fattar ju att hans partner inte Àr medveten om det dÄ hen aldrig skulle okeja det och det kÀnns sÄdÀr i mitt samvete om jag sÀger ok.
Ăven om vi inte har nĂ„gra romantiska avsikter med att ses, sĂ„ har vi ju haft det förr och om det skulle blossa upp igen pga att vi ses...
Ja, jag bryr mig för mycket om nÄtt som inte Àr mitt ansvar. Och jag skulle tycka det var jÀttekul om han kom hit pÄ Tisdag. Vad ska jag svara?
Du har inget ansvar för vad han gör, sÄrar han sin flickvÀn Àr det HANS och ingen annans ansvar.
KÀnner du flickvÀnnen/Àr vÀn med henne Àr det ju dock en helt annan sak....
Nej, jag har aldrig trÀffat partnern.
De verkar ha en udda relation som ingen Àr nöjd med heller.
Jag tycker absolut ni ska umgÄs om ni vill men jag hade haft toksvÄrt att hantera att han var oÀrlig mot sin nuvarande partner och dÀrav skulle intresset dala för honom som person. DÀrtill kan man fundera pÄ varför de inte avslutar sin relation om de Àr missnöjda?
J kontaktade mig idag. Tackade för att jag tog mig tid för snabbfikat och sa att han var vÀldigt glad att vi tog den. Han som jag hade haft vÀldigt kul. Han kommer i stort sett passera förbi hÀr pÄ Tisdag nÀr han Äker till sin sommarstuga och frÄgade om han fick titta förbi
Nu brottas jag med mitt inre. Jag tycker ju verkligen om att hÀnga med honom men fattar ju att hans partner inte Àr medveten om det dÄ hen aldrig skulle okeja det och det kÀnns sÄdÀr i mitt samvete om jag sÀger ok.
Ăven om vi inte har nĂ„gra romantiska avsikter med att ses, sĂ„ har vi ju haft det förr och om det skulle blossa upp igen pga att vi ses...
Ja, jag bryr mig för mycket om nÄtt som inte Àr mitt ansvar. Och jag skulle tycka det var jÀttekul om han kom hit pÄ Tisdag. Vad ska jag svara?
Jag tycker du ska svara att du tycker det vore jÀttekul om han kom pÄ dit pÄ tisdag om det Àr sÄ du kÀnner.
Sa till honom att jag svarar i morgon.
Fikat i gÄr och det vi har hörts av innan har inte haft nÄn flirtig ton eller sÄ, sÄ egentligen Àr det vÀl bara att ses. Skulle tonen Àndras fÄr man vÀl ta sig en ny funderare.
Om det vore mig sÄ skulle jag nog svara i stil med "Ja det vore kul, men Àr det okej för din flickvÀn?"
Om inte annat sÄ för att fÄ veta hur det ligger till iaf, och visa att jag inte tycker om att gÄ bakom ryggen pÄ folk.
@Voff jag hade inte lĂ„tit det hĂ€r flickvĂ€nnen pĂ„verka och jag hade inte heller frĂ„gat honom om det var ok med henne. Min erfarenhet Ă€r att nĂ€r bra personer gör saker som kan verka tveksamma pĂ„ nĂ„got sĂ€tt sĂ„ finns det ofta en bra anledning. Ăven om jag dock inte tycker att detta faller inom kategorin tveksam.
Sa till honom att jag svarar i morgon.
Fikat i gÄr och det vi har hörts av innan har inte haft nÄn flirtig ton eller sÄ, sÄ egentligen Àr det vÀl bara att ses. Skulle tonen Àndras fÄr man vÀl ta sig en ny funderare.
Jag hÄller med @Diskurs . Ni ska fika, inte ha sex som kaniner. Och dessutom ska du inte ta ansvar för deras eventuella problem och relation.
Kaninkommentaren fick mig att garva![]()
Du ser. Det finns en bra anledning till att han inte berÀttar för henne. Jag tycker du ska ta en fika med din vÀn.Jag vet ju redan hur det ligger till. Vi har pratat om det. Han fÄr inte ha kvinnliga vÀnner alls om hen fÄr som hen vill. Han Àr schysst och pratar inte om sin partner speciellt mycket till mig (vi pratar om andra saker) men jag har ju fattat mellan raderna att det Àr mycket svartsjuka och brÄk. DÀrav att han mestadels bor sjÀlv i sin sommarstuga.
Jag sÀger schysst för jag tog illa vid mig att min man outade allt om oss inför den tjej han sen var otrogen med och jag tyckte just den biten var vÀrst.
Ăven jag tycker förstĂ„s att hans förhĂ„llande Ă€r hans sak att sköta.
Men detta:
Jag tror att du lurar dig sjÀlv om du intalar dig att det inte finns en gnista mellan er.Vill du inte hamna i en gröt som riskerar bli klibbig kanske du ska ta med det i berÀkningen.