Ja danskillen verkar väldigt udda dock inte hört något av honom på 2 veckor nu.Danskillen känns ju helt knäpp....!
Jag förstår faktiskt inte alls hur det kan anses svårt att visa intresse utan att vara flirtig. Alltså om vi för en konversation som inte är helt kort o trist så får en väl anta att intresse finns att föra den där konversationen sas? Och om en nu vill ses kan en väl bara fråga det? Alt om en känner för att bli just flirtig i text, innan vi ens har sets, så kan man väl ha lite känsla för om det blir besvarat eller inte. Föreslår människan typ 5 gånger att vi ska göra saker ihop (sådär utan att faktiskt fråga som jag försökte konkretisera till @durachiny) och jag inte hakar på en enda gång, varför fortsätter de så? Inte min grej alls.
Min teori är för att det har lönat sig förut att tjata och vara på, så då tror det att det kommer funka även på dig? Alternativt noll känsla för att läsa av människor, eller en mix.
Skulle egentligen vilja skriva något liknande på min profil "tjat och att vara för på är bland det värsta jag vet och resulterar i uteblivet svar". Men låter kanske lite väl, hehe.