Läs igen. Hon vill INTE att han har längre skägg än hår, och har inte skrivit att han skall lösa hennes framtidsdrömmar. Intelligent enligt hennes mått har vi ingen aning om vad det innebär.Mmm, ja men det var ju inte bara längd och vikt ? Säg att hon riktar in sig på de som är över 185 och 85 kg. Vilket kanske är 15% av alla män. Sen därpå ska han ha längre skägg än hår... då är vi kanske nere på 7%. Sen ska han villa ha en gård på landen också? Då är vi nere på 3 %. plus intelligent enligt hennes mått. Då är vi nere på 1%.
Jag tycker det är ganska snäva krav? Om buke tycker jag har snäva krav... förstår jag inte ?
Jag tycker att det står alla fritt att skriva precis vilka ”önskemål” de vill i sina profiler. Vissa kommer inte att få några napp alls och andra kanske får en träff på just det den skrivit, och har sån tur att det klickar med just den.
Sammanfattningsvis: Ha vilka ”krav” du vill, men acceptera att ju mindre flexibel du är med dina önskemål desto mindre chans att hitta ”the one” eftersom kärleken inte alltid ser ut, eller är som man förväntat sig.
PS. Jag är inte ”Buke” utan en levande individ som svarar utifrån mina personliga åsikter.