Jag har läst igenom hela den här tråden, och även några av dina tidigare trådar. Vad jag kan se är det ingen som är arg på dig, och ingen som säger åt dig att sluta träffa den här killen. Att folk däremot ifrågasätter om du alls bör dejta just nu är kanske inte så konstigt? Du verkar fastna i precis samma beteende varje gång, och när du backar från det beteendet (hetsa och stressa och bli "klängig" för att få bekräftelse), så är det inte så att säga av egen inre motivation, utan det är bara ett sätt för dig att få honom att höra av sig mer så att du kan få din bekräftelse. Det alla försöker säga till dig är att du verkar behöva landa i dig själv, trivas med dig själv även utan att ha en relation, innan du kan ha en vettig relation till en annan person. Kan du klara att göra det samtidigt som du dejtar den här killen så är ju det helt fine, men fokus behöver vara på dig själv och att du som individ ska må bra, inte att du ska vara i en relation.Ja jag vill fokusera på mig själv och kunna må bra och trivas av att vara ensam. Men samtidigt blir jag inte yngre och vill träffa någon som jag trivs med. Jag har träffat många "toxic" killar som har behandlat mig dåligt. När jag träffat någon nu jag klickar med och som är genint snäll och vill ta det långsamt och göra denna resa rätt istället för att stressa fram som jag alltid har gjort. Så blir ni arga för att jag inte avslutar allt med honom och tar tag i mig själv. Jag har ju tagit tag i detta nu och söker hjälp men låt mig försöka bli glad och att träffa människor som får mig att må bra. Det är just ångesten och bekräftelse jag behöver hjälp med att inte behöva hela tiden. Så snälla sluta skriv att jag inte ska träffa honom. Det är väl endå mitt val? Om det inte håller i längden, nej men då gör de inte de.