De nya anmälningslistorna???

ghost

Trådstartare
Kan nån som begriper förklara för mig?

Förr var det betydligt enklare att begripa tycker jag.

Varför är inte det "nummer i ordningen" i listan det startnummer man får?

*suckar* Det var bättre förr, jag håller nog på att bli gammal... :eek:

Sv: De nya anmälningslistorna???

För att kuskarna inte ska vet vilket spår resp. häst fått innan det är bestämt att dom ska köra. En del kuskar är vidtalade på flera hästar och väljer den med bäst spår eller den bästa hästen helt enkelt.

Fast ja, det nya är lite tjorvigt.

Aha, det är ju iofs vettigt...

Men det blir ju ännu krångligare för en annan. :D

Det blir säkert lättare när vi har lärt oss :D och blivit vana med det... Jag tycker det är bra att listorna är klara redan en halvtimme efter anmälning, då ser man om man har kommit med i alla fall. Sämre är det att de tagit bort spårförbehåll. Vad tänkte de på:confused:??? Har redan sett ett x antal hästar som blir strukna från spå 8 och 12... Man kan ju fråga sig om det är regelrätta fel på dem allihop. Bättre då att någon med dåliga poäng får en chans att starta...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: Inte_Ung
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 798
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 026
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 268
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar