Datum för Cow & Ranch Nationals 2010 är klart!

F

Fan of Bill

11-13 juni 2010 går C&RN 2010 av stapeln på Axevalla Travbana utanför Skara!

Proposition och mer info följer, men boka upp datumet redan idag!

Sv: Datum för Cow & Ranch Nationals 2010 är klart!

Tyvärr krockar det med avslutning för skolorna samt allsvenskan häruppe..... OCh naturligtvis JOBBAR jag den helgen!!!:p

11-13 juni 2010 går C&RN 2010 av stapeln på Axevalla Travbana utanför Skara!

Proposition och mer info följer, men boka upp datumet redan idag!

Nu blir dottern lessen:cry:

Hon ville dit och "funktionära" ,det gjorde hon förra året:)

Men 11 juni tar hon studenten...Så det blev ju en liten krock där....:(

Kan ni inte sjuta upp det en eller två veckor?
Az

Antar att det är rätt svårt att få ihop det iom att det ska passa in med travets tävlingsdagar...

Tycker dock att det är synd att det ligger så tidigt så att skolorna inte hunnit sluta. Samtidigt är det positivt att man nu verkar ha spridit tävlingarna mer över sommaren, i fjol gick ju i princip alla kossetävlingar i juli, varken idealiskt för vare sig tävlande eller publik!!

Mmm, tror att de tyvärr kommer att tappa en hel del publik iom att det ligger lite tokigt, men jag hoppas att det går runt så att det återkommer, men gärna en annan helg!!!
Svårt dock att få in alla tävlingar under vår korta sommar.....

De kallas för Nationals, man uttgå att en sån tävling hamna på sen sommer när alla tävlenda har kommit upp sig och inte i början.
Det finns säkert non anledning värför den är så tidig.
Ja ja, det bli så bra.
Az

Tyvärr krockar det med avslutning för skolorna samt allsvenskan häruppe..... OCh naturligtvis JOBBAR jag den helgen!!!:p

Skit va! Men om du skulle kunna ordna det på nåt sätt, finns det sängplats hemma hos mig för dig och din loverboy:laugh:

Kommer jag så blir det utan loverboy....;) Tror inte ens att en sådan existerar i mitt liv då:angel:

De kallas för Nationals, man uttgå att en sån tävling hamna på sen sommer när alla tävlenda har kommit upp sig och inte i början.
Det finns säkert non anledning värför den är så tidig.
Ja ja, det bli så bra.
Az

Ja samma sak med SM som visst planeras att köra i juli.....Jag förstår inte varför, hela hösten ser riktigt gles ut vad gäller tävlingar, det lilla jag sett då.

Är ju en ganska dum helg pga som Tex o andra säger..:cry: Studenter och skolavslutningar i vägen! Kanske flytta fram det en vecka till helgen 18-20 Juni:idea:
Kanon bra helg en vecka före midsommar:)

Du är så välkommen :love:

Oj, va förvånad jag blir Tex!

Mig kvittar det vilken helg jag får leka med boskapen Janne så om det blir flyttat hänger jag på oavsett, ev kan sambon komma med också beroende på hans jobb då men det vet vi om några veckor när sommarskift schemat kommit.

Ja samma sak med SM som visst planeras att köra i juli.....Jag förstår inte varför, hela hösten ser riktigt gles ut vad gäller tävlingar, det lilla jag sett då.

Kom på att det är inte bara RHA och SM, RHC har samma problem, hamna pricis under slåtter tiden.
Allihop har en väldig konstig tids begrepp.
Az

Det kvittar vilket datum vi väljer så är det någon sak som talar emot det datumet. Den helg vi valt är den som passar bäst oavsett skolavslutningarna.
Förra året låg vi som tredje fyradags tävling efter Hjo och Karlstad med en vecka mellan varje, därför har vi valt att lägga tävlingen tidigt för att passa bättre och inte ligga samma månad som alla andra tävlingar med ko och timed events. Hur vi än vänder oss så har vi ändan bak :eek:

Senast ändrad:

Ja jag fattar att det inte är helt lätt, hoppas att ni får stor publik trots allt!!!

...jo nog har ni ändan bak alltid..:)

Liknande trådar

Relationer Vet inte om ni minns mig, anonymt nick som gjorde en tråd om att jag blir behandlad som luft. Flera av svaren i den tråden gjorde mig...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 934
Senast: Badger
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 881
Senast: skuggi
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·
R
Hästmänniskan Är det någon här på Buke som är juridiskt kunnig eller kan komma med råd? Sitter i en liten tråkig sits p g a en "bekant" som vi...
2
Svar
33
· Visningar
3 987
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar