Datorn hänger sig.

Sv: Datorn hänger sig.

Det visar sig att datorn hänger sig ni ioaf. Trats att jag har dragit hem uppdateringar. Hoppas att datadoktorn har tid i veckan.

Sådär ja. Nu har vi bytt grafikkortet i datorn. Men ändå så hänger den sig ibland. Nu har vi inte spelat något på datorn alls sen vi butte. Den hänger sig ändå ibland. I morse så hängde den sig då den körde virusprogrammet tex. Vad gör jag nu? Väntar vackert in mellandagsrean??

Antingen är problemet drivrutinerna (trots att du uppdaterat dessa), eller så är det något annat som är trasigt. Exakt vad är nog lite svårare att säga utan närmare undersökning... Alltid irriterande med fel man inte alltid kan reproducera på ett enkelt sätt...

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
331
Senast: fejko
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
294
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 372
Senast: sardellen
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 483
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18