Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur mycket el drar en data i vänteläge jämfört med när den är "på"? Min kombo har haft sin data på i vänteläge dygnet runt sen i december och han hävdar att den knappt drar nån el alls,ändå är vår elräkning hög,och jag använder inte så mycket el i övrigt.
Datorn drar obetydligt mindre i vänteläge. Läste någonstans att datorn drar ca 140 Watt på och 120 Watt i vänteläge. I övrigt finns det en mätare man kan sätta på kontaktet, då kan ni få en exakt bild över vad datorn förbrukar i el.
okej,det var väl det jag trodde.Enligt honom så drog den nästan ingenting,men detta förklarar ju saken. Brukar man kunna få låna en sån där mätare av sin hyresvärd?
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.