Där försvann det argumentet

Sv: Där försvann det argumentet

Men precis! Trodde detta var något som "alla" visste, sedan länge.

Ännu ett bra argument för att INTE röka - man får hängbröst!!!!:D Ska ja informera alla tjejer jag känner som röker om...:devil:

Vad som är ointressant för dig kan ändå vara intressant för andra, eller?:smirk:

Tänk om AB kunde komma med nyheter någon gång :crazy:

Jag har hört ganska många yngre mammor som inte vill "förstöra" sina bröst med amning, trots att man tycker att de flesta borde veta att det inte har någon större betydelse.
Så det är nog en skröna som "hänger med" :rofl:

Mina små ärt-bröst skulle nog inte ens kunna hänga, hur mycket dom än försökte! :)

Jag har hört ganska många yngre mammor som inte vill "förstöra" sina bröst med amning, trots att man tycker att de flesta borde veta att det inte har någon större betydelse.
Så det är nog en skröna som "hänger med" :rofl:

Mina små ärt-bröst skulle nog inte ens kunna hänga, hur mycket dom än försökte! :)

Nä det är ju graviditeter som förändrar kroppen.

Men då är jag en avart . Jag röker inte och mina bröst hänger rätt bra efter att ha ammat 3 barn :crazy:
Innan sat de liksom på rätt plats nu hittar jag dem placerade på översta valken typ alternativt i armhålan om jag ligger på rygg:angel:
/Cetzy

Du har väl kanske varit gravid tre gånger då, om du har ammat tre barn? Det är graviditeten som får brösten att ge sig iväg nedåt, inte amningen.:idea:

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 694
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 769
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 634
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV