Danskt varmblod

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare malinno
  • Startdatum Startdatum
M

malinno

Jag har ett danskt varmblodssto. Jag vet att hon har haft ett föl, kanske två. Finns det något sätt att få reda på vem dom är efter, hur det har gått för dem ev. tävlingsmeriter, utställningsmeriter o.dyl. Det skulle även vara kul att se hennes egna förfäder. Tacksam för svar

Görel här inne är en klippa på danska stammar! :)
Om du bara kompletterar med alla uppgifter, nummer och namn på föräldrar,
så kan jag nästan garantera att du kommer få veta allt som är värt att veta om ditt sto! ;)

mvh

Precis som hoppsan skrivit så hjälper jag gärna till!

Jag behöver namn och/eller registreringsnummer, eftersom det är vad man söker på i registret!

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 534
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 807
Senast: Willys
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 941
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar