Dåliga nyhetet på ul...

S

Soffipropp

Va på ul idag. gick in i vecka 19 idag oxå å allt va spännande å roligt. Fick se det lilla pyret på bild å det va lycka :love:

MEN... (varför finns ens ordet) allt va inte så bra. Hon såg att lårbenen va väldigt korta å bokade in en tid åt oss senare på dagen hos överläkaren. Det såg inte så jättebra ut.

Åkte tillbaka å fick komma in efter 45 min väntan. Hon kikade runt å såg även att överarmarna va väldigt korta. Avslutade kollen, tittade på oss å sa "detta ser inte bra ut!"

Bröstkorgen är väldigt liten och bebis kommer troligtvis inte överleva efter förlossning. Har vi tur blir det en frisk dvärg, men risken va inte stor. :cry:

Ska tillbaka på måndag, ta prover å prata med kurator. Har tagit beslutet att avsluta graviditeten. Inget annat känns rätt! Men det känns så otroligt jävligt...

Ville bara skriva av mig lite...

Sv: Dåliga nyhetet på ul...

Men fy va hemskt, jag beklagar verkligen! Jag kan inte ens försöka förstå hur ni måste känna!! :cry:

Så fruktansvärt ledsamt! Fy fabian att sånt ska få hända :( Vill skicka er en stor varm tröstkram.

Orättvist var ordet, hemsk situation och vilken mardröm.
Jag skickar också ett stort lass med styrkekramar till er!

Fy 17! Livet är verkligen orättvist ibland! Skickar en stor mängd tröstkramar och varma tankar till er!
:cry::cry::cry:

Men fy vad hemskt! :cry: Stackars er som vart tvungna att ta ett sånt beslut :( Nu blev jag helt nervös inför mitt eget ul, kommer ju vara i v 24 första gången.

Hoppas det går smidigt nu när ni har bestämt er. Stora kramar.

Nej, vad synd! Vad hemskt! Stackars er.:cry:

Extra jobbigt (skulle jag tycka) att de inte kan säga exakt vad det är för fel. Men det kanske de kommer fram till efter provtagningarna.

Så sorgligt!
Jag beklagar verkligen att ni skall behöva ta er igenom detta.
Mina varma tankar till er alla.

Åh fy vad sorgligt. Jag kan inte föreställa mig vad ni går igenom just nu, men jag tänker på er.

Jag vet inte vad jag ska säga, det finns inte ord så det räcker. Men, jag beklagar och tänker på er. :(

Oj, låter som en riktigt tuff sits,
inget man väntar sig direkt.

Varma kramar härifrån med.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 655
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
26 207
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 389
Senast: Crossline
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
8 048
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar