Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen jag kom över min korianderfobi är jag helsåld! KorianderpestoAtt det är så många som inte tycker om koriander? Det är ju sjukt gott och faktiskt lite beroendeframkallande
Däremot kombon ägg och ketchup . Det funkar verkligen inte!
Sen jag kom över min korianderfobi är jag helsåld! Korianderpesto
Jag hade något mörkt i glaset och trodde att det var vin. Hällde i lite mer vin. Det mörka i glaset var mörkt öl.Har ni varit med om några dåliga kombinationer? Det kan gälla vad som helst. Vi kunde skriva dem här så ingen annan råkar illa ut, tänkte jag. Eller om någon vill testa en dålig kombination.
Jag har råkat ut för en dålig kombination, som jag minns just nu: Morot och Pepsi cola. Prova gärna om ni inte tror mig.
Sen jag kom över min korianderfobi är jag helsåld! Korianderpesto
Jag har ätit bacon och chokladNär jag var liten hade jag stor matexperimentlusta som understöddes av min mor, som tillät mig att prova alla möjliga och omöjliga kombinationer. Jag kom då fram till att knäckebröd och ketchup inte var en hit men att vaniljglass med stekt bacon var det. Har dock inte provat i vuxen ålder, så jag kan inte vidimera smaktesterna anno dazumal
Är det någon som törs...?
Och hur smakade det? Något du rekommenderar?Jag har ätit bacon och choklad
Basilika smakar i så fall mer tvål tycker jag. Gott, men rätt så partymerat.Det är inte en fobi jag har försökt flera gånger men jag kommer aldrig att kunna äta tvål.
Jag har gjort baconfudge - jättegott !Jag har ätit bacon och choklad
Två så bra saker som bacon och choklad kan inte bli fel tillsammansOch hur smakade det? Något du rekommenderar?
Hur kan ingen ha nämnt att ALLT med kummin är pest och kolera?
Spiskummin är Guds gåva till mänsklighetenNej men åh!
Kummin är ju gött! Spiskummin däremot. Blä.
Ja, det smakar verkligen död. Död eller mögel. Jag får samma chock som du om jag råkar äta det, det smakar så ruttet liksom bara.Råkar jag smaka nåt med koriander i så skriker min hjärna: Död råtta!!
Innan jag kom på vad det var...