Hedinn
Moderator
Du beskriver känslan bra, men jag vill även lägga till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du beskriver känslan bra, men jag vill även lägga till
Många, stora brännässlor och bikini...
Koriander med vad som helst i matväg. Tvålsmak är inte gott.
Jag tycker överhuvudtaget tandkräm inte passar ihop med någon mat dricka, allt smakar skit när man borstat tänderna precis =)
Du måste seriöst vara min brother from another mother. Finns inget vidrigare än koriander i mat! YL! Kommer aldrig glömma första gången jag åt det och var helt säker på att det var typ mögel i maten eller nåt .Koriander med vad som helst i matväg. Tvålsmak är inte gott.
Någon sa att koriander smakade som musskit luktar...och det gör detKoriander med vad som helst i matväg. Tvålsmak är inte gott.
Annars är de flesta fyllningar med mögelost oförenliga med svampsåser och svampsåser går inte ihop med apelsindricka. Tycker båda kombinationerna ger en "jord"smak i munnen som inte försvinner på ett bra tag.
Vi fick någon riktigt läbbig pastasås på jobbet en gång. Tomatbaserad med mögelost. Det smakade, och luktade, som spyor...
Jag tycker det låter som att nån borde byta jobb...Apropå koriander så minns jag en tråd om "Jamie Oliver och koriandern"...
Och apropå kombinationer, jag tror helt ärligt att den här är svårslagen. Väldigt svårslagen.
Var på konsert (på nation, det kan vara relevant för sammanhanget) och beställde en "gör vad du vill bara det blir bra"-drink i baren.
Smakade på den, tyckte att den smakade sushi, vännen sa "det är nog för att du åt sushi innan vi kom hit..." - Nej! Smaka själv! Vi var överens, den smakade sushi "och...".
Så jag gick till baren och sa det, att de lyckats göra en drink som smakar sushi...
"ja, jag vet, det är fiskrom och bananlikör"
I en drink. På riktigt. Tror basen var mjölk, men det liksom försvann...
Vi fick någon riktigt läbbig pastasås på jobbet en gång. Tomatbaserad med mögelost. Det smakade, och luktade, som spyor...