R
Raderad medlem 6459
Jag tänker mig typ vanlijglass med salt knäck? Vad är egentligen skillande, liksom. Nåt knaprigt salt med något sött, lent.
Fan vad hungrig jag blir nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker mig typ vanlijglass med salt knäck? Vad är egentligen skillande, liksom. Nåt knaprigt salt med något sött, lent.
Jag har popcorn och fudge.
Fan vad hungrig jag blir nu.
Din jävel.Jag har popcorn och fudge.
Jag käkade knäckebröd med ketchup på i skolan. Det var det eller knäckebröd med smör och någon krydda, typ aromat eller vad som nu fanns i matsalenJag kom då fram till att knäckebröd och ketchup inte var en hit
Är det någon som törs...?
Å fy!! Men bättre än inget antar jag...Äsch, vi borstade tänderna i apelsinjuice i Uzbekistan på tåget.
Micro och (för) löskokt ägg som skulle liksom bli lite mer klart. Poff och storstädning av micro.Micro-ugn och flaska med fruset blod. Tyckte de räckte med att ta av korken och jag var jäkligt sen till viltspårskursen. Det kom ett, nästan lite hemtrevligt, "BOPP!" från micron som jag hörde när jag stod i källaren och packade resten av grejerna som skulle med.
Micro-ugn och flaska med fruset blod. Tyckte de räckte med att ta av korken och jag var jäkligt sen till viltspårskursen. Det kom ett, nästan lite hemtrevligt, "BOPP!" från micron som jag hörde när jag stod i källaren och packade resten av grejerna som skulle med.
Så tänkte ni testa och se OM det skulle gå att micra en sån baguette så låt bli...
Att det är så många som inte tycker om koriander? Det är ju sjukt gott och faktiskt lite beroendeframkallande
Däremot kombon ägg och ketchup . Det funkar verkligen inte!
JA! Åh, det är så gott!Ägg och ketchup gillar jag! Stekt ägg med ketchup, och ketchup till omelett är jättegott!
Usch, nej det skär sig ju! Det går inte ens att tänka på ägg och ketchup utan att må lite illa...Ägg och ketchup gillar jag! Stekt ägg med ketchup, och ketchup till omelett är jättegott!
Sällar mig dock till dem som inte gillar koriander - fast av någon anledning går det bra i tabbouleh.