Dålig mage?

F

Faasiqah

hej! har bara ett litet problem jag skulel vilja höra mej för om. Det är så att de två senatse gångerna jag ridit i padocken har min häst bajsat runt 5-6 ggr per gång. Det är ju inget löst eller nått, ser ut precis som det ska och i övrigt verkar hon må bra precis som vanligt,men Jag fattar ju själv att detta inte är normalt, men kan det vara nått allvarligt eller beror det kankse på att hon precis gått över i en ny hage? men hon har ju inte reagerat så här på nytt bete i innan.. Tacksam för svar!

Träcken ser helt normal ut, alltså?

Ju mer som stoppas in desto mer kommer ut. Om hästen går på bete nu och äter kontinuerligt är det inte konstigt om mer kommer ut. Lätt motion håller igång magen.

Jo så gott som... tack för svaret:) Det är väl så, men tyckte bara det var lite underligt eftersom det aldrig händer när vi är ute i skogen, utan bara när jag rider henne i padocken :S

Liknande trådar

Kropp & Själ Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 156
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 711
Senast: Sassy
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 866
Senast: Jamtland
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30