Sv: Dålig kvalité på hovar...
Å va bra har du kommit på ngt som jag har tjatat om under mer än ett års tid.
Nu saknas det bara att du även analyserar "korven" för att få fram helhetsbilden för en välbalanserad mag/tarmflora.
Jag förstår nu att du tycker jag ytterst sällan delger några kunskapsgivande svar utifrån mitt yrke men!!!
Du får ursäkta,, jag orkar inte tjata i två års tid innan vissa får polätten att ramla ner. Den typen av hästägare "rekomenderar" jag vidare.
Men det är jätteintressant! Det talar verkligen för att analysera grovfoder och använda sig av foderstatsberäkning, något jag har lärt mig på de senaste åren. Man kan väl börja där då om hästen har dåliga hovar? Och hjälper då inte det, så får man väl gå vidare med mer "drastiska" åtgärder.
Å va bra har du kommit på ngt som jag har tjatat om under mer än ett års tid.
Nu saknas det bara att du även analyserar "korven" för att få fram helhetsbilden för en välbalanserad mag/tarmflora.
Jag förstår nu att du tycker jag ytterst sällan delger några kunskapsgivande svar utifrån mitt yrke men!!!
Du får ursäkta,, jag orkar inte tjata i två års tid innan vissa får polätten att ramla ner. Den typen av hästägare "rekomenderar" jag vidare.