Dålig i magen...

A

Anja586

min lilla prinsessa är dålig i magen! det är grönt, halv löst och kommer ofta.

jag har bara haft henne i några dagar så det är med största sannolikhet på grund av att hon har kommit till ett nytt stall och får ny mat. kunde tyvärr inte ta med nått av det gamla höet, men hon får ensilage nu och fick det förrut med. hon får samma sorts krafft. så det är nog pga nya ensilaget och nya stallet och nervositet kan jag tro. vad tror ni?

vad kan man ge henne för något för att det ska bli bättrre?

Sv: Dålig i magen...

Kraffts mag/tarm-balans, probimin eller liknande. Brukar stabilisera magen på några dagar.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 899
Senast: Lipperta
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 733
Senast: cirkus
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 986
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Hej Behöver lite tips på hur vi kan hindra vår valp Ascot, 8 mån, från att äta bajs (även hundbajs). För snart 4 veckor sen hade...
Svar
14
· Visningar
6 504
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama