Dagsfärska bilder

Sv: Dagsfärska bilder

Jo jag håller med. Han är fin i kroppen, MEN han är bara 11 månader och kommer nog bredda sig en del. Ska fortsätta hålla honom slank iaf så tror jag han blir fin.

Fina bilder
Hur stor är han. Va väger han som 11 mån hund

Jag gillar bilden där han står uppställd kanon fin

Supersnygg hund! :love:
Jag älskar rottishanar! De är så himla läckra!
Han kommer bli grymt snygg när han är färdigvuxen ;)
Honom vill vi se mier bilder på.

Fina bilder
Hur stor är han. Va väger han som 11 mån hund
Alltså, jag vet inte vad han väger. Sist vi vägde honom var det 46 kilo och det var i somras. Orkar inte bära honom i alla fall. :o Tror han har passerat 65 i manken. Mätte nyss och det blev 68, men jag måste mätt fel. SÅ stor är han inte. Han är nog lite större än 65 iaf (svårt att mäta).

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 140
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 248
Senast: Hermelin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 766
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka