Dags att ställa om till vintertid?

B

Burra

Moderatorerna som är så påpassliga så att all ska vara PÅ SIN PLATS kanske kunde ställa om klockan på bukefalos
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

Det kanske du själv skulle göra om du går in på din kontrollpanel.....t om JAG har ju klarat av det...så skyll inte på moderatorerna....... :angel:
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

fast min klocka är rätt, men ditt inlägg är ändå från 16:05, martha. Eller är du före din tid? :D

Fast någon avelsfråga vet jag inte om det här är...?
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

mitt inlägg är från 15.05 på min dator och NU är klockan 15.53....så det är nog nåt vajs på din computer isåfall..iallafall :D
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

nä, det kan jag aldrig tänka mig, jag har nämligen aaaaldrig fel serdu! :p
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

fast denna gången har du nog det eftersom tiderna är kvar på sommartid :angel:
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

Jag har också fel tid på Bukesidan, pm:ade Gunnar om detta och han talade om detta med kontrollpanelen så jag dubbelkollade och JA, jag har ställt om i min dator.
Min dator visar nu 16.18 och klockan här på Buke visar 17.18....

Nåt är galet, säkert i min gamla burk men varför????
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

:bump: :bump: :bump: :bump:

Jag fick till det!!!

När Gunnar sa kontrollpanelen så tänkte jag ju på den som finns på skrivbordet i datorn, inte den här som man har på Buke....
Men om jag gick in på min kontrollpanel här på Buke så visade den i o f s rätt men jag verkställde och vips så visar det GMT+1 så nu är tiden rätt även på Buke!!!
 
Sv: Dags att ställa om till vintertid?

Vilken klocka??? :angel:
Tyckte åxå att jag hade varit här lite väl sent, och i kontrollpanelen stod det GSM +1H. Därför hade jag inte ändrat nåt.
Men så verkställde jag ändå (av tipset ovan) och vips, så surfar jag på en mer normal tid. :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp