Dags att barnsäkra...

T

TheOne

ojojoj vad fort det går!! Dags att barnsäkra hemma... vi har köpt såna där fina händer på Ikea som man ska klistra fast på bordskanter. Ger klistret märken på bordet när man plockar bort dom?? Vill gärna höra nån med erfarenhet? =)

Sv: Dags att barnsäkra...

Nej dom ger inga märken, åtminstone inte på vårat bord. Däremot är dom fruktansvärda i den bemärkelse att man fastnar med byxorna i dom. Alltså, när man går förbi/rundar bordet...många jeans som jag har som gått sönder.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: Derivata
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 084
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar