dagmatte/husse

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare sweetsophie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 904
S

sweetsophie

Jag måste skaffa en dagmatte/husse till min hund de dagar jag inte kan ta med henne till jobb. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad ska jag ställa för frågor, vad ska jag tänka på, osv.

Annars vill jag gärna ha tips på hunddagis i Malmötrakten. Någon som vet något bra?

Vad du ska ställa för frågor får du nog komma på själv. Men att tänkapå att hunden ska trivas med människan som den ska va hos är väl ganska viktig?!!! :confused: Har människan hundvana, hur är hon/han gentemot hunden, osv. Det sunda förnuftet får väl avgöra.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 278
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 728
Senast: Nota
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 601
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka