Dagens resultat ...igen...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Rallebralle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 788
R

Rallebralle

cert=Premier och så blev hon nominerad
men så vart det lika mellan Scilla och en burma så det blev lotten som avgjorde vem som skulle vinna.....burman vann. :smirk:

Det är oförskämt vilket bra skick hon är i nu! :p

Grattis !! 2 eller blev det 3 eller 4 tjusiga rosetter hemma nu då, blev hon BOX alltså?

Du missade nått när du inte ville ha lilla Toby, vilken pangkille han har blivit !! :p

Jag räknade mina rosetter....47 stycken varav fyra är HP. :p
den som tagit flest är såklart Scilla...men poå en stark andraplats kommer....*trummvirvel*....SPARVFEN!!! :eek:
och så har jag ju ett gäng pokaler också..... :angel:

Grattis :bump:
Vad roligt att det går så bra.
Lite tråkigt bara när det är lotten som avgör :)

Hon var lite ur balans ett tag i höstas,lite för smal.
Men nu när hon blev kastrat så verkar hon vara i toppform :D

Jag tycker att det ska finnas en huvuddomare som avgör vid tillfällen som dessa.......men ,men man kan ju inte vinna jämt..... :o :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 944
Senast: Maniac123
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
8 618
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och... 52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9... 19 20 21
Svar
415
· Visningar
13 723
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar