Sv: Dagens bra!!
Oj, dagens bra är många
Bästa vännen/grannen kom hem från utlandsresan och vi hann ta en snabb kopp kaffe och tjata av oss innan hon skulle iväg på jobb.
En annan vän kom förbi med fina primörer från sin kolonilott som ska användas imorgon.
En annan vän gav mig dagens asgarv när den fd otrogna pojkvännen hade superproblem med att bli av med en kvinna som trakasserar honom nu genom att tvångsbo hos honom hela helgen trots att han gjort slut och hon bor 40 mil bort

( den kvinnan han var otrogen med mot min vän, synden straffar sig själv och historien är egentligen längre än så).
Min skendräktiga hund ( pipig och jobbig) fick en ordentlig skogstur med favoritkompisen i em och är nöjd och tyst nu
Jag har förberett en härlig kräftskiva med goda vänner i morgonkväll, och har ett par överaskningsmoment jag förberett i kväll i det hela, som ingen vet om utöver en massa go mat och dryck
Ska iväg på projektet "Hundens dag" imorgon, mitt på dagen, med mitt ex = skönt att vara sams och kompisar även efter ett förhållande som gick åt skogen.
Min förkylning/influensa är nästan borta igen= skönt att vara frisk
Är långledig på jobbschemat.
Ja, bra idag är ordet