Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.

Skulle sluta följa dig men var orolig och ville veta hur du mår såhär dagen efter❤️

Vill bara säga att om du vill ha hjälp att ta kontakt med vården eller behandlingshem så får du gärna skriva pm. Hjälper dig mer än gärna om det känns lättare. Upplever att du känner dig ensam i alltihop vilket är otroligt svårt❤️
Bara ett erbjudande!

Ja det skaver som fan! Och en del användare som bara skriver när jag har tappat det och är svag och dricker! Det skaver som fan!
Sen finns det de som peppar och skriver snällt också oavsett dag. Det VÄRMER det inget hopp.
Jag är nog en av dem som åsyftas. Som en av många som fått begrava en alkoholiserad familjemedlem är det många känslor som rörs upp av att se en person som lider som du gör i din sjukdom. Det kan samtidigt vara svårt att formulera något peppigt du skulle behöva ens under de nyktra perioderna - känslorna blir helt enkelt motstridiga.

Däremot är det verkligen jättesvårt att inte säga iallafall något litet när det blir fråga om lag och rätt, liv och hälsa samt fara för annan. Jag lämnar tråden, det är rimligt för oss bägge, men du ska veta att jag verkligen hoppas och önskar från mitt innersta att du ska komma ut på andra sidan.

Du verkar vara en helt formidalbelt driftig kvinna - och sådana behöver vi här i världen idag. Hästkvinnor sägs kunna förändra världen, och du är baske mig precis en av dem vi vill ha kvar omkring oss med allt du har att ge. Dina inre demoner får liksom maka på sig nu - inte vara kvar och suga livskraften ur dig och ersätta den med alkohol.
Ta hjälp att sjasa ut demonerna! <3

Men ja det är fortfarande mitt fel men det finns annat bakom som gjort att det blivit så här

Finns det någon alls som du kan prata med om det som orsakar suget/drickandet? Om känslorna och ångesten?

Du skriver rätt ofta lite glidande om saker som hänt dig och det känns ibland som att du egentligen bär på något du vill berätta eller önskar att någon ska dra svaret ur dig?

(Fullt förståeligt att ett öppet forum inte känns som rätt plats att ventilera på, framför allt om du inte är helt anonym här.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 995
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 044
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 693
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 089
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar