Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.

@karamelldrottningeduvarför lyssnar du inte på de i tråden som på riktigt vet? Som har egna personliga erfarenheter av beroendesjukdom och hur man blir hjälpt.
Men alla säger så olika! Jag blir knäpp!
Vem ska jag lyssna på?!!!
Ni säger en sak. Rehabsnubben en annan sak?
Och jag säger och vet ingenting om nånting

Tycker också synd om honom och samtidigt inte. Jag vet inte. Älskar honom så mycket ❤️❤️

Du har flera gånger varit inne på att du kanske skulle vilja skaffa barn. Jag kan bara vädja till dig att verkligen inte tänka den tanken förrän du har lyckats ta kontrollen över ditt eget liv, och tar ansvar för dig själv och dina handlingar. Du väljer själv om det är flaskan som är dig kärast just nu, men dra inte in ett barn i det. Ett barn behöver funktionella föräldrar vilket du är väldigt långt ifrån ikväll, men du kan bli i framtiden när du orkat ta dig igenom det arbete som krävs för att lämna tiden med alkoholen som bästis bakom dig.

Både du och din partner understödjer ditt beroende, och risken är stor att ett barn skulle försöka vara den vuxne i situationen, och det ansvaret ska inget barn behöva ta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 991
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 039
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 684
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 082
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Pälsvård! För dummies
  • Träffa hundfolk?