Santoxen

Trådstartare
Vad för olika däcklar finns det och vad fungerar de till?
silettdäckel = giggdäckel? Funkar det att använda en sådan till fyrhjulsvagn också?
Om inte, funkar det med "fast" däckel till gigg/rockard eller måste man ha olika däcklar? Finns det "kombinationsdäcklar"?

Fasiken, snurrigt blir det av att leta sele :D

Däcklar blir också ett väldigt konstigt ord är man ser det så många gånger i en text..:rofl:

Senast ändrad:
Sv: Däcklar

Hej silettdäckel skall rora sig om vagnen lutar den är nog så trög att den går med fyrhjulsvagn om man kan sätta skaklarna i skakelhållarna .fast däckel bör fungera om du inte kör dör det lutar väldigt mycket isidled,det finns nog låsbara silettdäcklar att köpa

Var kan man hitta en silettdäckel löst?

alltså om man bara vill ha däckeln?

fråga de som säljer selar, ex
equilex.se ,
driveout.se ,
equus.driving.se,
selar.se ,
cliffords.se ,
tärnsjö
börjes (idealselen)

Får snoka runt lite..
(har svårt att tänka mig att börjes säljer lösa däcklar)

jo, men du måste ringa o beställa så beställer de från ideal. Lättare kanske att ringa selar.se de har även idealselen.

man kan köpa allt möjligt där som egentligen inte finns i katalogen :)

ok.. ja det är ju smidigt.
Då kan man ju bygga sin egen!:d

Även svenljunga sadelmakeri gör lösa seldetaljer (t.ex. däckel) Därifrån kommer halva våran maratonsele och den är kanon! :)

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 914
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 449
Senast: monster1
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 862
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025