Däckelunderlägg i neopren

the_connemara

Trådstartare
Finns det? Rekomenderas?

Vill ha ett underlägg till tömkörningsgjorden men dessa i teddy är både jobbiga att hålla rena och föredelar ju inte tryck nämnvärt. Och jag tycker mig ha sett rejälare i neopren men sedan om det varit under däckelgrejen eller framme på bogen under bröstan (ingen körmänniska :o) vet jag tyvärr inte. Något ni känner till?

Sv: Däckelunderlägg i neopren

Travshopen Jägersro har däckelunderlägg i neopren.

Typiskt, nu skulle vi beställa ett och det kostade 150 kr, man var tvungen att beställa över 500.

Jägersro har ingen hemsida vad jag kan hitta? Någon annan internetbutik som säljer?

Jag rekommenderar starkt Polypads däckel och bröstunderlägg.
tryckutjämnande och snygga! Kan fås i många färger
Finns på selar.se

Anna-Carin

Jag har neoprenunderlägg både från både Bole & Börjes.
Smidiga och bra båda två... använder den långa modellen för jag tycker min däckel ligger stadigare då.

Får inte fram vilka färger som dom finns i... Nu blev jag också intresserad av dem. Ska ag köpa något mer på selar.se någon gång så ska jag beställa däckelunderlägget då med..,

Är det denna du menar?

http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H

Denna från Bole du menade?

http://bole.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=SE&wts.ACTION=loginguest&p=H&wts.LANGUAGE=SV"

Jägers shopen har ingen hemsida - jag brukar ringa till honom och om jag inte har tid att åka dit så skickar han mot postförskott. Tror inte han har ngn minimisumma faktiskt. Rek dock ett besök där för han har massor med kul grejer:) Däckelunderlägg finns det en hel del olika färger, längder o material av!

Ang bilderna så vågar jag faktiskt inte svara på det, det långa KAN ju vara ett extra långt däckelunderlägg också. Jag har inte sett neoprenunderlägg av den typen till brösta förr men det är mkt möjligt att det finns. Själv har jag alltid använt lammskinnstunnel eller vanligt fult teddyfoder till bröstan.

Jag kan inte se länken...
Men jag har de långa på min shetlandsponny, når precis ner till bukgjorden.
Men de är billigare på Börjes än Bole:idea:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 265
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 809
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 215
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 495
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka