S

smessis

Har lite funderingar. Jag ska få köpa massa hästutrustning billigt av en kompis kompis som inte har sina hästar kvar. Hon sa att de bla va en däckel från en sele me. Vet ni va det är? Kan man använda den som tömkörningsgjord? Jag har som noll koll på körutrustning.:) tacksam för svar!

Sv: Däckel?

Om den har öglor som sitter högt up kan du klart ha den till körning och tömköring :D ! + att den har en gjord man kan ta av.

Har den inte dett utan sitter i hop genom en metal ring duger den endast till tömkörning :).

Mvh
Emma

Sv: Däckel?

Okej. Ja, jag hade verkligen inte tänkt att köra. med min okunskap kan de väl bara sluta på ett sätt..;) Tack så mycke för hjälpen!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 990
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 824
Senast: morgaine
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka