Då var det dags för sjukhuset igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
:cry:
Husse blev hämtad med ambulans
32364

Det är fruktansvärt.. Jag följde inte med för jag kommer inte hem igen annars.. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen
Nej, klart som fan att det är svårt att hantera. Vet ju att det varit överjävligt för dig/er ett bra tag nu, men det blir ju inte enklare för det. Sen är det ju hårfint, det kanske är helt rätt att bara ösa på med Billie Eilish (som jag ANTAR att du menar, jag är inte så down with the kids... men å andra sidan är du nog äldre än mig tror jag :D) och låta allt kännas skit en stund. Kanske är en komedi bättre. Har uppenbarligen ingen vettigt att säga, men pladdrar på för att jag känner med dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 044
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 994
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik. Men jag får inte riktigt se detta som en dagbok helt och hållet för det blir inte...
17 18 19
Svar
374
· Visningar
49 828
Senast: Sel
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 686
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Den perfekta sällskapshunden
  • Annonsera mera hundar 2