Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken hjärtskärande bild
Det är fruktansvärt.. Jag följde inte med för jag kommer inte hem igen annars.. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationenVilken hjärtskärande bild
Kanske sluta lyssna på Billie E och sätta på någon komedi tror jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen
Kanske sluta lyssna på Billie E och sätta på någon komedi tror jag
Nej, klart som fan att det är svårt att hantera. Vet ju att det varit överjävligt för dig/er ett bra tag nu, men det blir ju inte enklare för det. Sen är det ju hårfint, det kanske är helt rätt att bara ösa på med Billie Eilish (som jag ANTAR att du menar, jag är inte så down with the kids... men å andra sidan är du nog äldre än mig tror jag ) och låta allt kännas skit en stund. Kanske är en komedi bättre. Har uppenbarligen ingen vettigt att säga, men pladdrar på för att jag känner med dig.Det är fruktansvärt.. Jag följde inte med för jag kommer inte hem igen annars.. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen