Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det går jättesnabbt! Två dagar innan sin 6-månadersdag satte han sig upp, en vecka senare kröp han och en vecka efter det stod han upp mot möbler. Nu har han ju haft tre månader på sig att öva på att stå mot möbler så det var väl dags att stå utan! Ett par gånger har han till och med tagit ett steg emellan grejjer.
Emil har fått ett fleecefodrat regnställ. Snacka om michelingubbevarning.
Jesper har nu hunnit bli 2 veckor gammal.
Jesper är väldigt skelögd, har varit ända sedan han föddes och nu tycker vi att det blivit mer. Är medveten om att nyfödda kan skela i början innan dom fått ordning på ögonen. Men detta är såpass mkt & hela tiden så BVC sköterskan tyckte att det borde kollas upp. Så vi har fått en tid på barnkliniken på torsdag. Hoppas att det bara beror på att han är skelögd helt enkelt och inget annat...satt & läste på internet & då blev man ju helt skakis av alla olika orsaker det KAN bero på.
Ja, Emil verkar vara jättestolt över sin lillebror. Han är så himla lugn, snäll & försiktig när han är i närheten av honom. Sedan har Emil blivit så lugn & harmonisk sedan Jesper föddes, har blivit som en helt annan kille. Han har alltid varit go & glad, men nu är det lixom nått mer osså. Hoppas att det fortsätter & gå såhär bra.
Hm...nej jag borde veta att det dummaste man kan göra att sitta och läsa/söka på nätet om det man är orolig över. Gör ju inte saken bättre direkt... Har gjort samma misstag då hästarna varit sjuka väääädigt många ggr & stressat upp/oroat mig helt i onödan.
Ja, en sak var att det kunde bero på tumör i hjärnan, då blev jag helt kallsvettig, klickade ner sidan och lovade mig själv att inte gå in och läsa mera där.
Det är säkert ingen fara, men det känns ändå skönt att dom kollar upp det nu på en gång så man slipper gå & vara orolig.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.