Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Hon har hatat magläge sen hon föddes, och jag har låtit henne slippa :o Vände henne ibland och satt bredvid, och när hon pep vände jag tillbaka (typ 5 sekunder :D ) Men så för ett tag sedan så började hon tycka det var okej med magen. Jag tror på att inte tvinga fram det, men jag var väldigt orolig över det ett tag :)

Emil låg i princip aldrig på mage förräns han lärde sig att rulla runt själv, då var han 4 månader. La jag honom på mage innan så blev han bara arg & ledsen...

Elina kan fortfarande inte styra när hon vänder sig :o men hon gör det ibland av misstag. Det kommer väl det med.

Skönt att höra. Då låter jag henne helt enkelt slippa tills hon vill själv. :)

Det mårkliga är ju att man nästan känner lite prestationsångest å hennes vägar. Framför allt sen vi träffade grannpojken som är två veckor yngre och upptäckte att han redan kan vända sig från mage till rygg! Å andra sidan så är hon mycket stadigare i ryggen samt mer vaken och "med" än vad han är.
(Ja, jag vet. Man ska inte jämföra, men det är riktigt svårt att låta bli :p )

*KL*

Rasmus har hittat ett hål!
phpmvotp2.jpg

Det finns så många söta puddingar på buke tycker Rasmus och visar att han minsann är mogen och kan allt om blommor och bin!
phpnh9ytj.jpg

Rasmus har fått en super cool affisch hans pappa hittade när vi röjde i källaren, Rasmus = Väldigt nöjd.
php2k5msh.jpg

Sen följde dagen med film på datorn från sommarens dragracingsäsong, Rasmus satt som klistrad och vevade med armarna, tjohade och hoppade i knät. Filmade honom med telefonen men får inte över de till datorn :mad:
phpcfrggp.jpg

Söt tjej och gullig mössa :)

Du knyter så himla snyggt! Jag vill också ha fler sjalar :love: Jag har blivit så lat sen jag fick Manducan, den är så snabb och bekväm!

Gulligt att han sitter uppe på kulan :D

Tack! Jag försökte mig på en ryggsäck med herrn, men det blev inte så snyggt alls, så det får vänta innan ni får se:o

Det är en supertunn Hoppediz Dublin som jag fick av en kompis i lite för tidig födelsdagspresent, och jag vet knappt till mig av lycka över den vackra sjalen! Nu har jag 13 bärdon hemma, och så är en sån här på väg hem till mig nu med!
http://www.varanara.se/butik/?id=1096

Sedan har jag nog så det räcker ett tag! Kanske, jag vill ha en sån här med:
http://www.varanara.se/butik/?id=1075

Fast nu suckar sambon så högt när jag vill ha fler..... Konstigt!

Oj vad dyra de har blivit, eller är det bara Limited Edition?

Om du känner att du har för många sjalar kan jag skicka dig min adress ;)

Här är en bild på Sam och min skitsnygga öppna spis och mitt nytvättade golv! Nästan inflyttning nu!

Jag tror att det är de i Limited som är så här dyra, och så är väl vara nära lite dyrare än andra med. En kompis köpte sin för en hundring mindre.... fick jag reda på när jag väl tryckt på köpeknappen...

Sambon tycker att jag borde sälja någon/några/nästan alla.... Fattar inte varför, har man inte behov av två ringsjalar, en vattenringsjal, tre MTs, en vävd långsjal, två manducas, en panellångsjal, en trikåsjal, min nya fina Hoppe, bärpouchen och en Podegei? Knassambo, han fattar inget han:rofl:

Riktigt snygg spis:love:

Sen när ni har 13 ungar kan ni bära allihop på en och samma gång :idea: :D

Tack, jag är så nöjd med den!

Ja, det vore nåt, 13 ungar, bara 10 kvar då, om jag kan få räkna äldsta sonen som bärbar. Undrar om han går med på det, 17årig hårding som klarar sig själv:rofl:

Det mårkliga är ju att man nästan känner lite prestationsångest å hennes vägar. Framför allt sen vi träffade grannpojken som är två veckor yngre och upptäckte att han redan kan vända sig från mage till rygg! Å andra sidan så är hon mycket stadigare i ryggen samt mer vaken och "med" än vad han är.
(Ja, jag vet. Man ska inte jämföra, men det är riktigt svårt att låta bli :p )

Åh visst är man larvig, sån är jag också! Speciellt nu vid den magiska 6-mån-gränsen, jag trodde hon iaf skulle sitta själv och kanske försöka krypa nu... men icke! När hon inte ville vara på mage å lyfta huvudet skyllde jag på att hennes hjärna var vanligt tung :angel:
Sen låter hon så mycket men inga pratläten som 'da-da' eller så. Vilket oroar mig, men det låssas jag inte om.

Den där bilden såg jag redan på pixbox för någon vecka sedan. Grattis till det :-)

Ja, det vore nåt, 13 ungar, bara 10 kvar då, om jag kan få räkna äldsta sonen som bärbar. Undrar om han går med på det, 17årig hårding som klarar sig själv:rofl:

:rofl: Tanken på en 17-årig tuffing uppknuten i dubbelt omslutet kryss på ryggen och de långa benen släpandes i marken :D

Nä, jag tror inte det är så uppskattat hihi.

bananen: han är skitsöt!!! Men hjälm och allt :D (viskar att man kan rotera bilden i movie maker... ;))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 494
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 761
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider