Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

KL

Vi två <3

24768037.jpg

24767702.jpg

Det är inte bara mamma o pappa som är segstartade på "mornarna", softar lite.
24767865.jpg

Gud vad söt!

Sedan bombar jag med lite kvällsfärska bilder. Denna gång övergav jag apelsintemat och körde bubblor :D

Rakt i snoken:

Denna blev bäst, inga bubblor eller kroppsdelar för ansiktet. Och måånga bubblor.

"kram broder."

Men Guuud vad duktig du är! Hur kolorerar du? I ps antar jag? Kanske trådkap men har du nån bra sida där man kan lära sig? Hur har du gjort bakgrunden? Får man komma på fotoskola till dej? :D :love:

Tack :laugh:

Elis älskar att krama lillebror. Det är så underbart att de ÄNTLIGEN kan uppskatta varandra. Sedan Alvin kom har det i princip varit tjuvnyp från storebrors sida. Han har testat och provocerat till förbannelse. Men nu, sista månaden, har det vänt. De leker tillsammans, och båda tar och ger. De har en Bobby Car som de turas om att köra, och den andre åker i släpet. När Elis kör säger han "Hoppa på Ajjin, o håll i dig!" sedan far de iväg. När Alvin kör går det lite lugnare (än så länge). De åker in i ett rum snabbt som attan, sedan kommer de ut nästan ännu snabbare men då har de bytt plats. Tycker dom är störtsköna :D

Just att kramas och pussas, det gör Elis väldigt ofta på alla han tycker om, och nu får även lillebror ta del av det. Mycket "förlåt", och så puss eller kram.

Tack, vad snällt skrivet :laugh:

Alvin sitter på ett svart fårskinn som jag lagt på ett litet bord, och bakgrunden är en svart fleecefilt som jag spänt upp lite provisoriskt i bokhyllan.

Använder två skrivbordslampor som extraljus, stativ och fjärrutlösare.

Ja, det är PS jag använder. Just för de här bilderna har jag grejat i "nivåer", med högdagrar, mellantoner och skuggor, samt justerat mättnaden. Det är lätt att se när det blir bra, så det är bara att testa sig fram.

Åh jag är så kass på sånt, och vi fick till och med lära oss ps på högskolan! Men jag mitt nylle har glömt allt igen! Jag får googla, det brukar funka!

Jag ska ha fotosession med Sam next rainy day!

Minnet är bra men kort ;)

Just nu poppar det upp många idéer, ska fortsätta testa lite ikväll.

Men jag gillar inte blöjan, jag tycker den är så ful :o

Men jag vill heller inte att han ska sitta naken, det är så svårt.

Ja, jag har funderat på det. Tyvärr har jag bara kallingar med figurer på, skulle vilja ha helt neutrala. Iofs finns ju PS att fixa sådant i, men vid sådana bilder som jag tar vill jag inte plocka bort/lägga till något. Vill ha så rena bilder som möjligt från början. Men kallingar var en bra idé, ska kolla på stan idag om det finns helt svarta.

Dina pojkar är ljuvliga :love: (alla barn i tråden är ju ljuvliga såklart...)

T.o.m jag blir bebissjuk då jag tittar i tråden och jag ska inte ha fler barn... om dom inte går att beställa på postorder :rofl:

Kan du inte ha honom naken och sätta honom lite snett åt sidan? Då brukar det mesta döljas..

Den första bilden du la in är ju helt :love:

----------------------------------------

Cassic_bambi: Andra bilden va ju urmyrig! Kärlek!

----------------------------------------

Tack alla för era snälla kommentarer!!! :love:

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 496
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 295
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 769
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka