Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Får stora skruttar vara med också ?

Här kommer en studiobild på min äldsta
my.jpg

Så himla mysigt när man ser att syskonen har roligt tillsammans, det måste värma i ditt mammahjärta :)

Självklart får alla barn vara med i tråden :)

Vad vacker din dotter är, hur gammal är hon?

Klart storskruttar får vara med! Fin bild, ska hon göra något speciellt med bilderna eller var det bara för skojs skull?

Ja, gud. Jag blir så glad av det. Hittills har de ju mestadels bråkat, eller ja det är ju mest Elis som är på Alvin hela tiden. Jag har trott att det skulle bli ännu mer bråk nu när han lär sig att säga ifrån. Men just nu är det tvärt om. Alvin har lärt sig gå ifrån, eller ta tillbaka det Elis snor. Och så kan han ta initiativ till något, det uppskattar Elis.

Hon är 18. Min lilla skrutta.
(hennes syster är lika gammal och jag återkommer med bil på henne om hon skickar över till mig)

Det går så snabbt att det inte är klokt !

Vindvissla - hon skall inte göra ngt särskilt med bilderna - kanske rama in och ge till sina gamla föräldrar !

Tack :laugh:

Här kommer två stycken till, från kvällens lilla fotostund. Men Alvin hade feber, så jag höll bara på i någon minut med honom. Ville inte att han skulle hinna tröttna och bli arg.

Ja, det blev så mycket lurv på den första :o Och jag ville inte bråka med honom som sagt, bara testade idén jag hade :) Det tar typ 30 sekunder innan han kastat ner alla nallar och lagt sig på mage och ska "neeeeeaaaaajjj" :D

Ja, jag föll också för den sista. Det jag egentligen ville ha var en riktig nallekram, men då föll allt hår fram i ansiktet. Så det gick inte så bra. :crazy:

Ja, jag föll också för den sista. Det jag egentligen ville ha var en riktig nallekram, men då föll allt hår fram i ansiktet. Så det gick inte så bra. :crazy:

Du får spraya håret stenhårt så han kan göra vad som men håret ändå ser perfekt ut.. hahahha.. :D

Hoho, så gör jag till vardags :D Men nu var han nyduschad och då blir det lite bångstyrigt. Men ack så mysigt att sniffa i :love:

Annars är det vattenkamning, mousse och lite spray som gäller. Snobbig liten kille.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 496
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 295
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 769
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka