Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Hundens öron är häftiga
blogg_19725.jpg

Blivande veterinär?? hihi.. Underbar bild!

Här är min "lilla" krumelur som fyller två nästa månad. Länk

Lillasyster har jag ingen bild på ännu.. :S

Han tyckte det var så mysigt när hon pillade i hans öron. :D Han kan aldrig få nog av klappar och närhet, tom babyhänder som ibland sliter i pälsen är bra. :D:love:

Grattis på 1årsdagen!

Rasmus har ett likadant tält som Daniel föär övrigt!

Det var mycket uppskattat, han har krypit in och ut hela kvällen (varvat med tunneln) och lagt in leksaker och tagit ut dem igen. Väldigt poppis!

Gå tänkte han inte börja med i alla fall, nu går han inte ens när man håller honom i händerna utan vill att man ska dra honom efter golvet å då asgarvar han ;)

dåligt nöjd han ser ut då! :D
rasmus är så jäkla söt alltså!! :love: får man beställa en kopia kanske haha :D

grattis i efterskott till Rasmus!!

Vad härligt! Min stackars nervösa hundkrake blir skitskraj bara Sam kommer krypande! Katten däremot lyckas sova trots att Sam hänger i öronen på honom :D

Grattis på 1årsdagen!

Rasmus har ett likadant tält som Daniel föär övrigt!

Likadant som Emil med. :D Han fick osså det då han fyllde år. Men vi har tyvärr ingenstans att ha det, bor så sjukt trångt trots att vi har en 3:a på 85 kvm. Tur att vi flyttar till hus på 160 kvm om några månader. Hela övervåningen kommer att bli pojkarnas rum. :) Kommer att få varsitt sovrum, ett leksum och sedan är det ett stort allrum där vi kan ha tältet & tunneln och andra stora leksaker. :D Behöver jag säga att jag läääääängtar. ;)

Åhh, han var så lik min Elis :love:
Visst är tvååringar härliga :D
Många :mad: och :love: och :eek: :crazy:
:D

Jo, jag håller med. De är härliga. Nu har jag äntligen fått in terroristen på dagis, och då har han lugnat ner sig avsevärt här hemma - framför allt så misshandlar han inte lillasyster lika mycket. SKÖNT!
Ska genast kika efter en bild på Elis....

Samma här!

Älskar att klä upp sonen. På sin födelseda hade han vit finskjorta, väst oc fluga när han skulle äta tårta!:p

Det har Isak också:D Han fic ken hel kostym med byxor, skjorta, väst och fluga av sambons moster:love: Jättegulligt är det!

Har även haft svarta jeans (men satan vad vi letade för att hitta det), vit skjorta och svart skinnväst på cruisingar. farmor hittade till slut i str 80.

23140864.jpg

Med klubbtrycket på ryggen hihi. dock utan svarta jeans
24308083.jpg

Lika som pappa
24308137.jpg

Är man som läkare osäker på vad patienten drabbats av & allra helst när det gäller ett litet barn med hög feber så länge, som äter dåligt pga munproblem osv så borde man ju skicka dom direkt till sjukhuset ist för att skicka hem tycker jag... :crazy: Så ja, man undrar ju hur denna läkare tänkte... Barnläkaren vi träffade igår tyckte osså att det var dåligt agerat.

När min bror var liten drack han diskmedel.
Läkaren skickade hem honom och sade att det var vanlig magsjuka.
In igen till sjukhuset och då fick ha sulfa (en slags pencillin typ) som det står tydligt och klart i hans papper att han absolut inte tål.

*kl*

min lilla pojk som idag är 5 veckor och 3dagar (född 15 september) gammal vägde vid födseln 3605gr och var 53cm lång.. idag vägde han 6080gr och var 60cm lång.. han går upp 500gr i veckan..

24309113.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 496
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka