cwd brösta.

F

Fhanny

Vart kan man köpa dom? Och vad är det för skillnad på den som är rundsydd och den som är vadderad? Vad tycker ni om dem?

Sv: cwd brösta.

Tack! Men där står inga priser va? Kan man beställa ifrån hemsidan?

Jag vet inte men ring och prata med dem de har varit jättebra att ha och göra med.

Okej, har du bröstan eller? Vet du vilken som är snyggast och vilken som är bäst utav den som är runtsydd eller den som är vadderad? Man ser ganska dåligt på deras bilder. Ska köpa en sadeljord också. men vet inte vilken jag ska välja. Du kanske har en sån också? :angel:

Jag skulle ha valt den rundsydda, mkt snyggare när det är upphöjt!

Ja det är den sadlejorden jag också vill ha. Den har jag bestämt mig för. Tycker också att den rundsydda ser snygg ut. men man ser inte så bra på bilden.
Har haft kontakt med dom så dom är redo att skicka sakerna bara jag har bestämt mig för vilken brösta jag ska ha. men det blir nog den rundsydda. Är det ingen som har en bättre bild?

Har oxå den gjorden och är super nöjd med kavliten. Tycker att du skall stasa på den rundsydda, det är helt klart snyggast.

Skulle varit i Ängelholm i helgen , där sålde de ut lite CWD och RG grejer, bland annat den förbygeln.. Jag köpte btw ett schabrak för 650 istället för 950!

Skulle varit i Ängelholm i helgen , där sålde de ut lite CWD och RG grejer, bland annat den förbygeln.. Jag köpte btw ett schabrak för 650 istället för 950!

:eek: nu blev jag inte alls avundsjuk.. :angel: varför kan dom aldrig komma upp till sthlm för? :p

Men Toprider skall "dela på sig". En av dem som har det har flyttat till Strömsholm med sin famlij och köpt gård, så vem vet! Kanske finns de ute på nästa tävling!

Köpte detta i alla fall till min skimmel:
77599_1187437838.jpg

Har oxå den gjorden och är super nöjd med kavliten. Tycker att du skall stasa på den rundsydda, det är helt klart snyggast.

Varför bor inte jag i Skåne??? :mad::D
Har du ingen bild på schabraket? Har nästan övertalat mamma att köpa ett vitt RG o ha som tävlingsschabrak till nya pållen, han är tråkbrun, (inte fint mörk brun som mina andra som passar i alla färger...) o är snyggast i vitt, o jag har ju inga vita schabrak :D

nää du skojjar? har du ingen bild? kan inte se din?
jo jag beställde den runssydda :D

aa jag hörde det! mailade nämligen dem och frågade om sadelutprovning. lite mindre kostnad för bensin ersättningen om dom kör från strömsholm :p

såg schabraket på BdB förreten, skitsnyggt! din gråa kommer ju va urläcker i det ;)

såg föresten att du skulle till köping :) ska kolla in dej då ;)

jo kanske. är anmäld på söndagen.
min tränare ska rida henne där på lördagen så får vi se hur det går.. om han eller jag rider henne på söndag!

okej, varför rider du inte själv? har ni gjort måna 140?

Jag har en CWD brösta, den som inte är rundsydd eftersom min häst är rätt känslig så hon behövde den fodrade.

Här är två bilder:
12725084.jpg

13955657.jpg

oj vad ljus. och det är den ljusaste va? men hon sa att det skulle bli mörkare om man putsade den massör i början.. har du gjort det? annars kommer den inte passa tror jag. den var ju nästan orange..

så här se vi ut nu.
13945784.jpg

13945780.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 936
Senast: Cattis_E
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 023
Senast: fio
·
Övr. Katt Häromkvällen glömde jag kattmaten på köksbänken. Ett öppnat tetrapack inlindat i en brödpåse. Mitt i natten vaknade jag av att Buster...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: fejt
·
Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 905
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar