Cuttinghäst utan ryttare!

S

Solafekub

Hittade den här videon i en annan tråd här på Buke, och jag tyckte att den var så fantastisk att jag var tvungen att skapa en tråd om den!

Snacka om att hästen tycker om och förstår det den ska göra, även när ryttaren inte längre hänger med... :D :love:

http://www.youtube.com/watch?v=LMlhLjDk2I8

Sv: Cuttinghäst utan ryttare!

Hehe så häftigt!! Han visste vad som gällde utan husse oxå :D

Ja den var häftig :)

Jag kämpar tappert på i den andra tråden för att visa bra westernridning.

Hästen rockar allas värld ! :bow:

Hittade videon för ett par månader sedan och blir lika glad när man ser den. Snacka om cowsense!

Hittade videon för ett par månader sedan och blir lika glad när man ser den. Snacka om cowsense!

Ja, visst blir man GLAD! :) Jag tycker att det säger ganska mycket när hästen fortsätter, även utan sin ryttare... :love:

Vilken underbar video! Som ni sa blir man riktigt glad när man ser den!:D

helt enkelt en RIKTIG cuttinghäst... den ska göra sitt jobb i ALLA situationer ju :) synd att hästen inte fick jobba mer så att vi kunde se på den längre.... :idea:

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 376
Senast: Sezziyanen
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 051
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar