Har du någon utrustning (eller kläder) som kan hjälpa oss att lösa brottet? Ta med det!

(skrivit inbjudan till dotterns detektivkalas :D)

glmdata3C$rels.frequencyC <-
c(c(1, rels[1:5])[rank(-glmdata3C$duration[1:6], ties.method = "first")],
c(1, rels[6:7])[rank(-glmdata3C$duration[7:9], ties.method = "first")],
c(1, rels[7:12])[rank(-glmdata3C$duration[10:15], ties.method = "first")],
c(1, rels[13:22])[rank(-glmdata3C$duration[16:26], ties.method = "first")])

Kul..! :p

Jag blev nominerad att dela ett hästfoto, endast ett (1) foto! Dessutom har jag taggat vissa personer som är stora vänner av ridsporten att gå med i utmaningen och hålla den igång. Låt oss fylla Facebook med hästbilder istället för skräp. Om jag nämnt dig, kopiera texten i din status, publicera ett (1) hästfoto och tagga dina ridsportvänner.

Jag blev nominerad att dela ett hästfoto, endast ett (1) foto! Dessutom har jag taggat vissa personer som är stora vänner av ridsporten att gå med i utmaningen och hålla den igång. Låt oss fylla Facebook med hästbilder istället för skräp. Om jag nämnt dig, kopiera texten i din status, publicera ett (1) hästfoto och tagga dina ridsportvänner.

Fy. Ett kedjebrev :crazy:

Liknande trådar

Hemmet Någon av grannarna har dumpat en ganska dyr tv-bänk som ser helt okej ut och som hade passat perfekt under min marsvinsbur. Problemet är...
Svar
9
· Visningar
362
Senast: Lyan
·
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 570
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 288
Senast: Sezziyanen
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
38 39 40
Svar
796
· Visningar