Criollohästar

Gordon

Trådstartare
Hej
Finns det nån mer en jag som har en argentinsk criollo. Det är en helt underbar ras och mkt mkt tillgivena och kloka och lättlärda. Vet ni nån som har en eller tävlat med nån ?

Sv: Criollohästar

Har aldrig sett någon i westernsamanhang ... har du bild. ? Nyfiken ;)

jag såg en på senaste tävlingen, en unghäst som var där för att vänja sig vid stojet! antar att den kommer ut på tävlingsbanan så småningom!
jättefin häst!:)

Hej
Jag ska se vad jag kan hitta på honom. jag vet 5 st criollos här i sverige men dom är lite av en enmanshäst. Dom har inte haft det så lätt med sitt liv i argentina och dessutom är dom oftast hittagen med båt till italien sen holland och vidare utöver europa och skandinavien. ;)

Hej
Då jag inte har hängt här så mkt så undrar jag hur gör jag ska lägga in en bild på min kära criollopojke.? Kan nån förklara det..... Hmmm

bli medlem i photobucket eller pixbox gratis och där kan du ladda upp bilder som du kan länka till. busenkelt!

*hoppas det här inlägget får ligga kvar*

Hej nu är jag tillbaka har nu skapat ett album med criollohästar den brunskäck med vita huvudet 3bilder är min resten är andra som har stått i Holland. Gå in på http:// www.pixbox.se alb 266157 hoppas detta blir rätt. Har ingen aning hur detta funkar.

Jag kan inte se bilden! :cry:
Jag som var så nyfiken! Tror aldrig att jag har sett nån jag heller! :o

Nej jag vet inte riktigt hur jag ska få det att funka försökte själv men ack vi ska se vad vi kan fixa.:cry:

Hur sjutton ska jag få fram bildern på min criollo har fixat ett album på pixbox....:confused:

Om du kollar på adressen som du länkat till så ser du att där är en massa mellanslag (som blir %20 på html-språk) . Checka adressen igen och kopiera in rätt, så blir det nog bra. ;)

Hej nu gör jag ett inlägg här så ser ni en bild på min criollo som nu är min profilbild så länge.:banana:nej va faan. jag blir tokig... :devil:

Senast ändrad:

Yea Yes det gick.... Jaha då har alla dragit ja gå och lägg er bara jag ska oxå upp 6.15 i morgon bitti. då ska hon till skolan själv är jag hemma hela veckan pga att sonen har vattkoppor. :bump: :idea: ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 840
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka