Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej
Finns det nån mer en jag som har en argentinsk criollo. Det är en helt underbar ras och mkt mkt tillgivena och kloka och lättlärda. Vet ni nån som har en eller tävlat med nån ?
jag såg en på senaste tävlingen, en unghäst som var där för att vänja sig vid stojet! antar att den kommer ut på tävlingsbanan så småningom!
jättefin häst!
Hej
Jag ska se vad jag kan hitta på honom. jag vet 5 st criollos här i sverige men dom är lite av en enmanshäst. Dom har inte haft det så lätt med sitt liv i argentina och dessutom är dom oftast hittagen med båt till italien sen holland och vidare utöver europa och skandinavien.
Hej nu är jag tillbaka har nu skapat ett album med criollohästar den brunskäck med vita huvudet 3bilder är min resten är andra som har stått i Holland. Gå in på http:// www.pixbox.se alb 266157 hoppas detta blir rätt. Har ingen aning hur detta funkar.
Om du kollar på adressen som du länkat till så ser du att där är en massa mellanslag (som blir %20 på html-språk) . Checka adressen igen och kopiera in rätt, så blir det nog bra.
Yea Yes det gick.... Jaha då har alla dragit ja gå och lägg er bara jag ska oxå upp 6.15 i morgon bitti. då ska hon till skolan själv är jag hemma hela veckan pga att sonen har vattkoppor.
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.