De mår helt okej allihop trots div. underliggande sjukdomar hos ffa moster och svärfar (som dessutom båda är 70+) som skulle ha kunnat orsaka problem. Hittills verkar det bete sig som en vanlig förkylning hos dem allihop
I övrigt delar jag din upplevelse vad gäller antigentester. Jag har länge varit medveten om att de inte är helt tillförlitliga, men det är först den här veckan som jag fått det svart på vitt från folk jag känner.
Jo jag vet att det är så i Sverige, men här i UK sätts det som sagt ganska mycket hopp till demJag upplever också att ganska många individer - svenskar som britter - förlitar sig på negativa antigentest som "friskhetsintyg".
Jag hade samma sak nar jag hade covid i borjan pa december - mina forsta 2 PCR tester var "void", sa det tog mig jattelang tid innan jag till sist fick mitt positiva PCR tillbaka, under vilken tid jag tog massa lat flow tests, vilka alla var negativa, aven efter att mitt positiva PVR kommit tillbaka, och aven efter att jag utvecklat symptom.
Bland mina vanner tror jag forstaelsen ar ganska stor att ett snabbtest inte nodvandigtvis betyder att man inte har covid, men det ar ju det basta verktyg vi har, sa det ar ju det eller att sitta hemma hela tiden typ