Men jisses, ni anser att mataffären är en j-a nöjespark där man har RÄTT minsann att svassa runt i stora eller små sällskap och bara softa runt?
Jag beställer min mat online och får det hemkört, och har så gjort regelbundetsen långt innan pandemin. Men naturligtvis kompletteringshandlar jag och ja, jo jag står för det - det är ett j-a oskick bland svenska folket, att gå in i mataffären som 'sällskap'.
Självklart
@Efwa 'ligger det hos mig' - det är en åsikt jag har, det är en irritation jag känner, det kan vara ett obehag jag känner. Det
@Lobelia kallar för 'obskyr' handlingstid, är troligtvis de tider jag oftast slinker inoch handlar i fysisk affär före eller efter mitt nattarbete, det innebär att jag oftast är inne och handlar 07.01 på morgonen och det är helt underbart! Men det är en öppningstid som troligtvis försvinner med pandemin, då öppnar inte just den affären nära jobbet så tidigt längre. Då får mitt eventuella handlande ske när alla andra är vakna -
obskyra tider för mig.
----
Alltså, shit vilka växlar en del på buke kan dra av ett inlägg, Tre som kastar sig på svaraknappen för att skriva mig på näsan. Nyans, ha lite distans! Chilla lite!