Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror de skulle öppna i slutet av oktober?De har väl inte öppnat ännu? Körde förbi i lördags kväll och då såg det inte färdigt ut.
Tror det är 500 kr man får betala per år?Förstår jag det rätt att man måste betala en medlemsavgift på 3-400kr för att få lov att handla där?
Tror det är 500 kr man får betala per år?
Det är väl hela poängen, att folk ska känna sig uppbundna och inte fundera lika fritt mellan vilka olika saker de köper från vilka olika ställen...Jag önskar dock att de haft nån provperiod, typ 50-100 kr för en månad eller så. Inte för att 500 är jättedyrt, men finns det inget av intresse, är det ju bortkastade pengar.
Det är väl hela poängen, att folk ska känna sig uppbundna och inte fundera lika fritt mellan vilka olika saker de köper från vilka olika ställen...
Är det bara för att handla man behöver medlemskapet, eller behöver man det för att gå in i affären?
Det mesta, de har egna optiker, frisörer, däckverkstad, mat, hushållsartiklar, alkohol till de som har alkoholtillstånd, trädgård mm mm om man kollar deras hemsida. Blir nog väldigt tufft för många butiker i Arninge när de öppnar.Jag är SÅ nyfiken!! Undrar vad de kommer sälja.
Fast de brukar väl ha rätt smalt sortiment? Typ 4000 artiklar? (Att jämföra med en ICA Maxi som har runt 20000 artiklar, en Willys 13000 artiklar).Det mesta, de har egna optiker, frisörer, däckverkstad, mat, hushållsartiklar, alkohol till de som har alkoholtillstånd, trädgård mm mm om man kollar deras hemsida. Blir nog väldigt tufft för många butiker i Arninge när de öppnar.
Man kan ju undra hur många som tycker att det är värt pengarna. Personligen är jag skeptisk och hoppas att de andra butikerna inte blir för påverkade, men befarar att du har rätt.Det mesta, de har egna optiker, frisörer, däckverkstad, mat, hushållsartiklar, alkohol till de som har alkoholtillstånd, trädgård mm mm om man kollar deras hemsida. Blir nog väldigt tufft för många butiker i Arninge när de öppnar.
Det fanns en Smart Club i Löddeköpinge i slutet av 90-talet början av 2000-talet där en bara fick gå in om en var medlem. Det blev inte så långlivat.Du får inte ens gå in utan medlemskap. Därav provperiod. Konceptet är väl nytt i Sverige, vad jag vet.
Det mesta, de har egna optiker, frisörer, däckverkstad, mat, hushållsartiklar, alkohol till de som har alkoholtillstånd, trädgård mm mm om man kollar deras hemsida. Blir nog väldigt tufft för många butiker i Arninge när de öppnar.
Som typ Martin och Servera (tidigare Martin Olsson) var alltså. En grossist där medlemskap krävs för att ens gå in, dit man åker när man ska köpa stora mängder eller mycket. Typ till en fest?Fast Costco ersatter inte den vanliga ICA eller Safeway. Pa Costco handlar man toa och hushalls papper, och storpack pa varor man anvander mycket (diskmedel och tvattmedel tex). Vi ar tva vuxna och jag kopte ett "flak" tomater i gar nar jag var dar ... och har nu bestamt en hel massa kul ratter med ... tomater. Pa costco koper atminstone inte jag gronsaker, brod, notter, etc ... det ar aldeles for stora forpackningar och hinner bli daligt.
For mig ar costco fantastiskt for Hundmat (Bluebuffalo till halva priset for att det star Kirkland pa pasen) pappers varor, ost (de har fantastisk ost!) och ibland kott eller kyckling dar stora delar gar direkt i frysen. Man KAN kopa mjolk, gradde och sa vidare dar, men da maste man anvanda mycket stora mangder.