Cosmeo DVH 929

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Karin 78
  • Startdatum Startdatum
Sv: Cosmeo DVH 929

haha, riktigt så bra är jag inte på Danska jag heller.... Jag bor ju bara 30 mil från svenska sidan av öresund :angel:
Men jag kan inte utläsa att det står något om in- eller uttåad i beskrivningen ovan.

Samma här... Står och väljer mellan honom och Careful nu...Stoet fölar vilken dag som helst och måste bestämma mig snart! Men Enligt många som sett Cosmeo i Herning och på Bökebergs hingstvisning så är det en MKT fin hingst!!!

Vad lustigt! Jag har också Careful som kandidat! Tvekar dock pga mitt sto, som är lite långlinjerad, är rädd att det blir för lång avkomma. Vad tror du?

Nu är det spännande. Imorgon insemineras min häst med Cosmeo!!! efter mycket funderande valde jag honom istället för Heartbeat till mitt sto.

Tjoho! Vad roligt! Funderade ju på honom hela våren men ändrade mig till slut och tog Clinton I, men han är ju klart en het kandidat nästa år:bump:

Ja, en superfin häst, såg honom på visning i våras och gillade vad jag såg då. Mitt hoppsto är redan planerat två år framöver om det nu blir som jag vill, men saker kan ju som bekant ändra sig speciellt med hästar. Det känns ändå som att jag vill ha fler ston när man ser en sådan fin hingst;)

Jag var aldrig på bökebergs hingstvisning, var det där du såg honom?

Har bara hört positivt om denna häst från många håll! sen är ji stammen underbar!

Åh vad roligt! Mitt sto e: Cortus är dräktig med honom, hon skall kollas på 90 dygn nästa vecka :laugh:. Har googlat lite efter avkommor till honom, de första fölen föddes ju i år. Lägger in ett par bilder..

image_preview

Cosmeo-Prince Mab xx

image_preview

Cosmeo-Carano

image_preview

Cosmeo-Cassini II

12742-w400.jpg

index.php

Cosmeo-Calato

432870fd-c4c3-4999-bf93-bd600d8f4853.jpg

Cosmeo-World record xx

5bae72d1-59a0-4fde-abb3-e64b75935adc.jpg

Hälsningar Monika

Liknande trådar

Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
3 260
Senast: Grazing
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 982
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 988
Senast: lizzie
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 864
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V