Cortez i dressyrväg!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare M_Q
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 082
M

M_Q

Vad har Cortez lämnat i dressyrväg? Känner till Ceazar, Cairo o Corrado WL som gått lite högre, men vad finns det mer? Ngn som är exp. o går dressyr? Kolla lite Askös sida men den verkar inte vara uppdaterad på bra länge... Gick Corrado OS någongång eller hur blev det? Och är han morfar till någon "bättre dressyrhäst"?

Sv: Cortez i dressyrväg!

jag vet om en cortez häst som gått St george.
Red även ett sto med cortez zom morfar upp till LA o skulle rida msv då hon tyvärr blev sparkad sen flyttade ägaren o jag kunde inte fortsätta med henne.
Men med rätt träning är jag ganska säker på att hon hade nått toppen , hade otroligt lätt för sig o ville jobba. Rörde sej stort o luftigt. En riktig klasshäst!

Cortez hästar brukar ha mkt utstrålning, vara maffiga o ha "dressyrnacke" samt luftig gång.

Sv: Cortez i dressyrväg!

Charlie Drum 879 gick svår dressyr, var godkänd ett tag, men kastrerades sen av för mig okänd anledning.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 231
Senast: liiinnea
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 919
Senast: vtok
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 561
Senast: QueenLilith
·
Övr. Katt Hej! Min kompis har gått i katt-köpar-tankar ett bra tag. Hon ska börja forska och hatar att va ensam hemma under dagen och ”jobba” när...
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka