Ja om det inte är du måste det vara lenaLenaH röstade ju på hemlig? Om fårulven måste röstat på hemlig så MÅSTE det ju vara LenaH?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om det inte är du måste det vara lenaLenaH röstade ju på hemlig? Om fårulven måste röstat på hemlig så MÅSTE det ju vara LenaH?
Stod det inte 5-3?Det här ÄR skumt!
Hur kan hon veta att hon avgör när det som sagt stod 5-2? Då måste hon vetat att en röst på hemlig är fejk och att fårulvens röst ligger på Snurrfian. Sen hoppades väl ulvrackarna på att åskådarna röstade på Snurrfian.
Så jo, detta måste vara den sista ulven
Rent teoretiskt skulle lena kunna vara fårulv ja men då måste ulvarna haft mycket flax med saker de inte kunde styra därför är det osannolikt.LenaH som fårulv och så följarens eller åskådarnas röst på BSF? Nåt bar ju uppenbarligen hänt. Vad tänker du om det jag skrev att LenaH beteende dag 1 stämmer om hon är fårulv?
Nä, inte jag. Jag vill bara veta om det finns nån mer möjlighet än jag eller LenaH.Ja om det inte är du måste det vara lena
Tja det beror väl på om du litar på mig och cirkus?Nä, inte jag. Jag vill bara veta om det finns nån mer möjlighet än jag eller LenaH.
Jag tror jag litar på cirkus efter att hon jagat pegasus, och hon verkar lita på dig.Tja det beror väl på om du litar på mig och cirkus?
Utifrån det som står i tråden så är väl den enda helt säkra slutsatsen att fårulven röstade på hemlig.
Övrigt har med sannolikhet att göra .
Håller med om hemlig men hade hellre fått ut fårulven så jag slipper teorierna om att jag är det. Vad är ställningen i leken?glömmerallt röstar på hemlig
Samma anledning som igår bla tredjerösten på bsf
Rent teoretiskt kan fårulven röstat på bsf, det är bara väldigt osannoliktDag DL2 - 21.30
18.24 cirkus röstar på Pegasus63(Artline)
19.26 Blacksmithfarm röstar på Pegasus63(Artline)
19.33 karamelldrottningen(fio) röstar på Pegasus63(Artline)
19.47 glömmerallt röstar på Pegasus63(Artline)
20.12 Elo röstar på LenaH
20.18 Pegasus63(Artline) röstar cirkus
20:28 Niyama röstar på LenaH
20:54 snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:07 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 hemlig röstar på Blacksmithfarm
21.20 qitis röstar på LenaH
Vem skulle den annars har röstat på?
Inte på Pega/art eftersom de som röstat på Pega/art är goda (om nu inte GA lurar mig)
Inte på mig eftersom Pega/Art är död vanlig ulv
Inte på BSF eftersom då hade inte hon fått majoritet.
Av de som då röstat på LenaH är det du, Q och Elo
Tittar man då på lynchen igår så röstade de på Snurrfian och för att hon skulle fått majoritet måste hemlig ha fått rösten från fårulven och det är bara du som röstat på henne av er tre.
Om du och cirkus är goda och fårulven måste röstat på hemlig igår så är LenaH fårulv. Så då måste fårulven röstat på bsf.Rent teoretiskt kan fårulven röstat på bsf, det är bara väldigt osannolikt
3-3?Håller med om hemlig men hade hellre fått ut fårulven så jag slipper teorierna om att jag är det. Vad är ställningen i leken?
Hm ok, behöver samla rösterna alltså även om vi har extrarösten från åskådarna också.
Det förstår jag men jag litar inte på digHåller med om hemlig men hade hellre fått ut fårulven så jag slipper teorierna om att jag är det. Vad är ställningen i leken?
JappHm ok, behöver samla rösterna alltså även om vi har extrarösten från åskådarna också.
Beteendet från lena tycker jag stämmer fint om hon är vanlig ulv ocksåLenaH som fårulv och så följarens eller åskådarnas röst på BSF? Nåt bar ju uppenbarligen hänt. Vad tänker du om det jag skrev att LenaH beteende dag 1 stämmer om hon är fårulv?
Eller att Q är ulv- varför inte liksom?Om cirkus tycker det är bättre att rösta på lena kan jag tänka mig att ändra min röst(eftersom vi måste samla rösterna), jag är säkrast på hemlig men jagn är också säker på att hon inte är fårulv och jag får gärna ut den. Jag tror dock mest på lena som vanlig ulv och niyama som fårulv makes most sense med tanke på dl1