Copain 900

Sv: Copain 900

Chiefen satt på V och inte längre i avel, vill jag minnas. Han har aldrig använts särskilt mycket, trots ganska trevlig stam, så det är en rätt okänd hingst. Fadern Bonaparte är en av tre godkända helbröder och tävlades också i hoppning upp till svår klass.

Har du en avkomma e Copain? Jag hade det fram till 2005 då jag var tvungen att ta bort honom.

Nej det har jag inte, söker bara information åt de hingstar som saknar information i våran databas.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 060
Senast: Sasse
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 450
Senast: Hedinn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 981
Kropp & Själ När jag var liten var jag väldigt blyg (och hade odiagnostiserad autism) och pratade bara med familj och nära vänner. Jag hade svårt att...
2
Svar
38
· Visningar
3 197
Senast: Frost116
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka