Cool on Track

K

knasigare

Någon som testat detta? Ska vara ganska nytt antar jag och verkar ju helt super om det nu funkar.
Men hjälper det inte lika mycket att bara spola en längre stund med iskallt vatten? Borde väl ha samma effekt?

Skulle vara kul att höra om någon tycker det funkar för då ska jag nog ta och prova att köpa en gång.

Sv: Cool on Track

Någon som testat detta? Ska vara ganska nytt antar jag och verkar ju helt super om det nu funkar.
Men hjälper det inte lika mycket att bara spola en längre stund med iskallt vatten? Borde väl ha samma effekt?

Skulle vara kul att höra om någon tycker det funkar för då ska jag nog ta och prova att köpa en gång.

Vi har provat det och fungera super. Kyla länge och enkelt att använda, blanda det i en sprayflaska och spraya sen på de ställen jag vill kyla. Blir riktig kall nästan direkt och sitter i länge och så slippa man all kladd, jag har inte tid att spola benen på 15 hästar så för oss är det verkligen super.

Hur mycket innehåller en flaska och vad kostar den?

En flaska kostar 99 kr och innehåller 500 ml. Dock ska lösningen spädas 9 gånger vilket gör det mkt drygt. Dessutom behövs en så liten mängd, man ska spraya 5 sekunder/ben.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 912
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 653
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar